Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Någon som fått föl av L i årambourghini eller Metall
ja jag har fått två föl e Lambourghini. en hingst, fux, 3 vita strumpor, stjärna, nosbläs, snop och vit inderläpp. ett sto föl , brunt, 4 vita strumpor, stjärna och snop. Båda är jättefina!
Jag har fått ett stoföl e. Lambourghini 1028. Hon är vacker som en dag...
Hon är brun med bred bläs, liten snopp och vit underläpp + 4 vita strumpor! Hon är högställd och verkar röra sej trevligt.
högställda verkar de flesta vara, det är mina med, något som verkar gå igenom på avkommorna, sen har mina rätt höga knänlyft och luftiga rörelser,
kul att du med fick ett brunt sto med 4 vita strumpor, snyggt...( om man bortser från all eventuell mugg,,
Min hingst fick tre vita strumpor! men snop och vit underläpp. Tycker att de är jättefina. Vad har du för stam på ditt sto?
Har 3 vita ben som aldrig fått mugg trots leriga hagar. Så det behöver ju inte vara hemskt men...
Har däremot en stackare som fick världens solbränna i våras när det var himla soligt och mycket packad snö under en dryg veckas tid, I KARLEDERNA gissa om hon hade ont...
Métall fanns inte i Sverige i fjol, men det visste du säkert? Har ingen aning om det finns många importseminföl efter honom, men om det finns är jag väldigt intresserad också. Mitt sto semineras för första ggn idag med honom!
Hundträning Jag funderar mycket just nu. Jag har bestämt att alltid ha 2 hundar. Jag har trivts med det men bestämt att inte skaffa mer pälsvård för...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.