Någon som fått föl av L i årambourghini eller Metall

ja jag har fått två föl e Lambourghini. en hingst, fux, 3 vita strumpor, stjärna, nosbläs, snop och vit inderläpp. ett sto föl , brunt, 4 vita strumpor, stjärna och snop. Båda är jättefina! :love: :love: :love:

Jag har fått ett stoföl e. Lambourghini 1028. Hon är vacker som en dag... :banana:
Hon är brun med bred bläs, liten snopp och vit underläpp + 4 vita strumpor! Hon är högställd och verkar röra sej trevligt.

skolan har fått en jättefin hingst efter lambourghini nu iår. riktigt tjusig en! har redan fått en liten fin hingstnacke som han springer o stylar med :)

högställda verkar de flesta vara, det är mina med, något som verkar gå igenom på avkommorna, sen har mina rätt höga knänlyft och luftiga rörelser,
kul att du med fick ett brunt sto med 4 vita strumpor, snyggt...( om man bortser från all eventuell mugg,, :eek:
Min hingst fick tre vita strumpor! men snop och vit underläpp. Tycker att de är jättefina. Vad har du för stam på ditt sto?

Mitt stoär beräknad till den 10/7 e. Lambourghini. Ska bli spännande att se hur fölet ser ut då mamman har bläs och fyra vita! Längtar!

Min har oxå höga knärörelser när hon springer...
Mitt sto är e. Irco Marco. Dina då?
:love:
Och ja, men jag får väl hoppas att hon är en tålig tjej som inte kommer att drabbas av mugg... ;)

Har två hästar med höga vita strumpor på alla ben och ingen av dem har nånsin haft mugg... Bara en parentes. :)

Har 3 vita ben som aldrig fått mugg trots leriga hagar. :D Så det behöver ju inte vara hemskt men...

Har däremot en stackare som fick världens solbränna i våras när det var himla soligt och mycket packad snö under en dryg veckas tid, I KARLEDERNA :crazy: gissa om hon hade ont...

Métall fanns inte i Sverige i fjol, men det visste du säkert? Har ingen aning om det finns många importseminföl efter honom, men om det finns är jag väldigt intresserad också. Mitt sto semineras för första ggn idag med honom!

Jo visste jag det. Men kanske kunde det finnas någon import
Jag skall kolla mitt sto på mondag. håll tummarna.

Liknande trådar

Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
819
Senast: Freazer
·
Avel Nu är det väl dags för en tråd om föl som väntas 2025? Vilka ston har ni betäckt? Med vilka hingstar? Beräknat födelsedatum? Skriv gärna...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 065
Senast: Robina
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 034
Senast: Piaff
·
Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 618
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka