Någon som är duktig på Kingdom Hearts som kan hjälpa mig lite?

Mirre

Trådstartare
Spelar KH 1 och slogs mot Riku för andra gången i Hollow Bastion. Han är ju så satans svår så bestämde mig för att lämna och levla upp först, men nu hittar jag honom inte? Kommer inte in där han var :confused: Han kan ju inte bara försvinna om man sparar och lämnar. Hur ska jag då kunna rädda Kairi?


Edit: Om man går in på rätt ställe så hittar man ju honom :angel:
 
Senast ändrad:
Spelar KH 1 och slogs mot Riku för andra gången i Hollow Bastion. Han är ju så satans svår så bestämde mig för att lämna och levla upp först, men nu hittar jag honom inte? Kommer inte in där han var :confused: Han kan ju inte bara försvinna om man sparar och lämnar. Hur ska jag då kunna rädda Kairi?


Edit: Om man går in på rätt ställe så hittar man ju honom :angel:
Jag klarade av hela första spelet utan att byta "vapen" en endaste gång första gången jag spelade det :rofl: Jag var för dum för att fatta att man kunde göra det haha. Tur det var längesedan :angel: Nu klarar jag inte av att spela 1an, för 2an är så mycket bättre med kameravinklar osv. Älskar Kingdom Hearts :love: Har till och med en tatuering tillägnad spelet :o
 
Jag klarade av hela första spelet utan att byta "vapen" en endaste gång första gången jag spelade det :rofl: Jag var för dum för att fatta att man kunde göra det haha. Tur det var längesedan :angel: Nu klarar jag inte av att spela 1an, för 2an är så mycket bättre med kameravinklar osv. Älskar Kingdom Hearts :love: Har till och med en tatuering tillägnad spelet :o

Biiiiiiild?? :love:
 
Jag klarade av hela första spelet utan att byta "vapen" en endaste gång första gången jag spelade det :rofl: Jag var för dum för att fatta att man kunde göra det haha. Tur det var längesedan :angel: Nu klarar jag inte av att spela 1an, för 2an är så mycket bättre med kameravinklar osv. Älskar Kingdom Hearts :love: Har till och med en tatuering tillägnad spelet :o
:rofl::rofl:
Ja tvåan är verkligen grymt mycket bättre, lite segt i början bara.
Just nu försöker jag klara Clock phantom i Neverland, går inte speciellt bra :cautious:
 

Liknande trådar

Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 953
Senast: Mia_R
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok “Känner du ingen i den här staden?”, frågade mina kollegor undrande när jag för ca 2 veckor sedan precis hade börjat på mitt nya jobb i...
Svar
9
· Visningar
2 625
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag jobbade med att stärka min självmedkänsla så var det vissa saker som fick mig att titta tillbaks på min barndom. Annars har jag...
Svar
12
· Visningar
2 279
Senast: cassiopeja
·
Hästhantering Hej allihopa. Jag har ett problem med mitt 6-åriga halvblodssto som jag köpte i december. Hon är världens finaste häst att se på (ja...
2 3
Svar
47
· Visningar
15 794
Senast: BobberiBoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Glasögon
  • Parfym
  • Huslån vilken bank?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp