Någon som använder Glucovett till sin häst?

Sanette

Trådstartare
Jag har precis köpt en burk till min ena häst. Tycker ni att det fungerar bra? Hur snabbt märkte ni någon skillnad på er häst?
Mycket tacksam för svar!:bump:

Sv: Någon som använder Glucovett till sin häst?

Hej

Jag ger min häst Glucovett, har gjort så i ca 2 månader.
Ger det i förebyggande syfte så jag kan inte påstå att jag märker något:angel: Men hon har ju iallafall inte blivit halt.

Min syster ger det till sin hund med ledproblem och tycker att hunden blivit mycket rörligare så det funkar nog.

Blossom7 skrev:
Hej

Jag ger min häst Glucovett, har gjort så i ca 2 månader.
Ger det i förebyggande syfte så jag kan inte påstå att jag märker något:angel: Men hon har ju iallafall inte blivit halt.

Min syster ger det till sin hund med ledproblem och tycker att hunden blivit mycket rörligare så det funkar nog.

Ok, för min häst har en gammal fraktur i ett bakben och min vet tyckte jag skulle ge honom ledpreparat för all framtid. Och glucovett är ju mycket prisvärt!

Var kan man köpa Glucovett??

Liknande trådar

Hästvård Jag tycker att det är jättesvårt att se ”painface” på hästar. Försöker studera bilder noggrant men det är inget jag kan se bara sådär...
2
Svar
20
· Visningar
2 036
Senast: fio
·
Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
708
Senast: tara
·
Hästvård God kväll! Sitter just nu och vakar över sjuk häst och tänkte höra om någon varit med om något liknande. Ena hästen sväljer inte sin...
2
Svar
27
· Visningar
2 418
Senast: Zetly
·
Hästvård Min ena häst har fått en sårskada och fått Metacam utskrivet av veterinär. Hon har gått på det någon gång tidigare, och det är alltid...
2
Svar
21
· Visningar
2 576

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Valp 2024
  • Storlek röd Kong?

Hästrelaterat