Någon som använder Bokio i sin bokföring?

Masse

Trådstartare
I så fall vet ni hur jag får fram NE-bilagan?
Den ligger under mina dokument i boksluts delen. Men jag kan inte öppna eller markera den.
 
Min ligger under bokslut->bokslut 2019->NE-bilaga 2019. Inga problem att öppna, jag klickar på pilen och there it is😊 Om du inte lyckas så maila deras support, de brukar vara rätt snabba på att svara😊👍
 
Tack för svaret. Jag har rätt ut det.
Det visar sig att pilen man ska klicka på inte syns på min dator. Man får känna sig fram så kan man hitta den.
 

Liknande trådar

  • Låst
Juridik & Ekonomi Min ekonomi har ju varit uppe för debatt här. Ja jag har haft skuldsanering Den ska enligt mina papper vara klar i höst, men användare...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
12 931
Senast: Bubbla
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
594
Kläder & Bli fin Längst inne i garderoben hittade jag denna tröja/kofta/poncho eller vad man nu ska kalla den. Jag har inget minne när jag köpte den...
Svar
7
· Visningar
768
Senast: Lazy Lady
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 079
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda 2022
  • Dressyrsnack 17
  • Bada med häst

Omröstningar

Tillbaka
Upp