Någon som åker som voluntär till VM i Österrike?

Sv: Någon som åker som voluntär till VM i Österrike?

Gick in och läste om det och blev verkligen sugen på att åka!
Har du varit voluntär tidigare?

Nix, aldrig :)
Men är så sjukt sugen på att GÖRA en massa saker och när jag såg detta blev jag så himla glad och anmälde mig direkt :)
Det kan inte gå mer än åt helvete som någon sa:D

Det vore JÄTTEKUL om någon mer anmälde sig!

Var kan man anmäla sig? Nyfiken :)!

I kommande nummer av Islandshästen (som medlemmar i SIF får i brevlådan nu på fredag) står var du kan anmäla dig. :)

Nej men min chef ska antagligen tävla VM och om jag fortfarande jobbar kvar tills dess lär jag väl bli med :D

Jag har faktiskt börjat bli lite sugen......
Hej från Hambo

Jag är också skitsugen men fattar inte riktigt om det ingår boende när man kommer dit. Det står ju att dom kan hålla med "campingplats" men är det allt? Mat? Resan?
Är nog lite trög plus att jag har inte läst anmälan supernoga ;) men någon som vet?
Jag skulle vara intresserad av att jobba under själva VM. I anmälan kan man ju fylla i när man vill jobba...
Som sagts, vore ju kul om man var ett gäng! :)

/Matilda

Jag åker inte ned som volontär men jag kommer att åka ned för att titta iaf :)

Tyckte dock att det var dyrt att åka med SIF så jag åker själv istället för drygt halva priset :)

Liknande trådar

Träning Hej! Har en fundering på den svenska islandshäst landslaget. Hur tar folk sig dit? Har en kusin vars dotter verkligen vill tävla...
Svar
1
· Visningar
234
Senast: Roheryn
·
Islandshäst Jag funderar på att ev börja testa på islandshäst-ridning. Har mest ridit d-ponny på senare år. Har en hel hög blandade frågor.🙂Vad är...
Svar
16
· Visningar
1 673
Fritid Vet inte om det finns något mer intresse här men det finns ju några andra sport-trådar så jag tänkte att jag provar! Jag har alltid...
Svar
8
· Visningar
547
Senast: Gabby_Ossi
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Han är bäst i världen i tölt med lös tygel. Máni Hilmarsson knep guldet på Islandshäst-VM i Holland, där Sverige visade framfötterna i...
Svar
3
· Visningar
849
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka