Någon mer som ska dit?

G

Grubblaren

Jag bara undrade om är någon mer som ska till Trollhättan och tävla dressyr runt den 20:e Juli? Det är det meetinget jag menar :D

Sv: Någon mer som ska dit?

Hej!
Jag kanske ska dit, det beror på om jag hinner/klarar att kvala..vi har vår sommarstuga i närheten med hästarna och allt,så jag tänkte att det hade varit kul att debutera nationellt på inte allt för långt avstånd. Annars hade det varit en bra bit att åka, lite jobbigt om jag bara ska rida en klass eller två. :smirk:

Är det en bra tävling? el det kanske e´första gången dom har tävling i Trollhättan?Va ska du rida för klasser å vad finns? :bump: :banana: :rofl: :confused:

Trollhättans nationella tävling förra året blev en tredagars tävling för det var så många starter!! :) verkligen väldigt bra tävlingar!

Är det ngn. fler som ska dit? :bump: :bow:

Liknande trådar

Hoppning Jag har inte tävlat själv på typ femton år, men har på sistone varit åskådare på några hopptävlingar, och jag noterade sist att alla...
Svar
19
· Visningar
997
Hoppning Min ponny är ganska ny och jag hade honom inte i vintras men gamla ägarna säger att han inte hade broddar då. Jag ska tävla på...
Svar
1
· Visningar
770
Senast: Elo
·
Hästhantering Hej! Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och...
2
Svar
35
· Visningar
2 389
Hästmänniskan jag går just nu på två ridskolor. en har jag gått på den jag va 6 år, men känner att jag inte utvecklas då det bara kommer in nya (o...
Svar
7
· Visningar
644
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka