Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
vår katts päls tovar sig så. Vi försöker borsta och kamma så mycket det går, men hon går bara med på det korta stunder. Nu på sommaren är det alldeles hopplöst, hon får stora, stora stora tovor på halsen och sidorna. Finns det inget annat man kan göra än att kamma ???
Prova att ge katten ett bad, så du får ur all fett och smuts ur pälsen (bidrar till tovor) sen så har du i balsam i pälsen. Du äan även köpa balsam/tovutredninsspray och ha i pälsen imellan baden, hjälper till att separera hårstrårna! Och så blir pälsen glansig...
Kropp & Själ Jag använder GHD curly ever after som produkt innan jag rullar håret. När jag på morgonen tar ner håret använder jag hårspray från Osis...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.