Någon här som ska på blandisutställningen i Kista den 3/1-09?

nett

Trådstartare
Är det någon som skall dit med sin hund? :) Jag ska dit med min lilla :D
/ Jeanette

Sv: Någon här som ska på blandisutställningen i Kista den 3/1-09?

Jag hade funderingar på att ställa ut min men hon är för "grön" och jag vill inte stressa henne i onödan så det får vänta. Men jag åker säkert dit som publik och tittar på era underbara hundar! :banana:

Visste inte om att det var utställning i Kista. :) Vem är arrangören? Blandis? Finns det ngn hemsida att titta på? Ngn som vet om det är ok att komma dit och miljöträna utan att ställa upp i ngn klass?

Senast ändrad:

Hade tyckt det skulle vara rolig om det inte var för det faktum att det är en bit att åka för mig.

Visste inte om att det var utställning i Kista. :) Vem är arrangören? Blandis? Finns det ngn hemsida att titta på? Ngn som vet om det är ok att komma dit och miljöträna utan att ställa upp i ngn klass?

Det är Blandis Stockholm som är arrangör. Här är länken till sidan. Anmälningen går ut den 14/12. http://www.blandis.org/ut.htm

Vad roligt att du ska dit iallafall :) Jag har en liten aprikosfärgad ulltuss :D Som heter Lotus. Vad har ni för hundar? raser? bild? Då kanske jag känner igen er. Det är ju alltid lättast att känna igen hunden än ägaren. :laugh:

Såg det sen. Tror inte att man kan komma dit utan att delta dock. Trist.

Japp ska dit med min valp. Papillion/vavva/griffon

Ställer upp i minior klassen hon blir 4mån 3dagar innan så är precis så vi får vara med. :D

osmikrande bild;)
hon har underbett från griffon
25129850.jpg

Hon var charmig :D Vad roligt!

Han skall vara med i unghund 2. Han är en blandning mellan, dvärgpudel, mellanpudel, papillon och Pomeranian-även kallad dvärg spets.

Min hund heter Lotus. Han är 1 år och 5 månader. En liten, lurvig, aprikosfärgad boll :love:

Då kanske vi träffas där?

/ Jeanette

Senast ändrad:

Han låter som en riktig sötnos.
Jag ska även ha med mig en hane till unghund1 klassen :)

Han är gårdshund,jack russel och pudel :D

Ja det ska bli kul atts e alla andra hundar.
var du på farsta utställningen?

Han är supersöt :D

Men vad spännande att få se dom :) Nej, jag var inte där. Har du varit på en sån här utställning förr?

Såg det sen. Tror inte att man kan komma dit utan att delta dock. Trist.

Saxat från Blandis Stockholms hemsida:

Alla är välkomna som "publik" till utställningen i Kista. Dock så innebär det att man måste betala inträde till husdjursmässan. Det är endast ägare/handler (en person/hund) som inte behöver tänka på inträdesbiljett.

Hundar som inte skall delta i utställningen får av utrymmesskäl INTE följa med in på husdjursmässan.

Väl mött!

Aha, är det på husdjursmässan kanske jag kan titta i alla fall. Jag och voffan ska dit och stå i monter:D

Ja jag var med på farsta utställningen med hanen:)
det var riktigt roligt

Då vart han 5 i junior.
Så vi får se hur det går denna gången i en äldre klass:D

Vad roligt, grattis!!
Det ska bli väldigt spännande!:laugh: Lycka till!!

Här är en "gammal" bild men han ser ungefär likadan ut.

25306276.jpg

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi... 2
Svar
25
· Visningar
2 043
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla... 2 3
Svar
42
· Visningar
5 858
Senast: fixi
·
Hundhälsa Hej! Min mellanpudel är 7 år och har ätit kortison sedan han var drygt 1 år pga IBD. Han har stått på lägsta dos och det har fungerat...
Svar
9
· Visningar
877
Senast: Lillkin
·
Övr. Hund Det har tillkommit hund i sommarens reseplaner då det vanliga pensionatet inte kan ta emot och vi inte känner oss bekväma med att lämna...
Svar
15
· Visningar
1 147
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka