nagon annan som har beraknad forlossing kring 12/6 ?

M

marbella ryttare

vore jatte kul att fa kontakt med nagon annan har inne som skall bli mamma i juni ...:bump:
for mig ar det forsta gangen...:o
jag bor i spanien sa det vore kul att fa dela tankar med nagon som ocksa har samma intresse for hastar som jag...
kanske vi kunde folja varandra...:D
 
Sv: nagon annan som har beraknad forlossing kring 12/6 ?

Ska få min första ca 24/6. Har ultraljud på måndag, ska bli kul att få se vad som finns där inne :-)
Spanien.. suck. *tittar ut* Nu snöar det igen :S
 
Sv: nagon annan som har beraknad forlossing kring 12/6 ?

jag var pa ultraljud for 3 veckor sedan...skit coolt...man sag verligen hela bebisen och hur det rorde sig dar inne
jag och min kille var helt chockade :o
det var som att se en alien dar inne...:rofl:
snoar det i sverige? har ar det nu just 19 grader i skuggan och solen lyser..
fast vi har haft skit vader med afrikanska regn som har forstort hela varan volt plus att det kanns som halva stallet har regnat bort...nar det regnar i spanien sa regnar det...rider du forfarande?
 
Sv: nagon annan som har beraknad forlossing kring 12/6 ?

Haha alien :P, för min del känns det som att det lika gärna kan vara en kattunge :D
Snöar ja, jag bor i Dalarna och nu kommer det stora flingor... har varit is och slask annars, men nu tycker väl vintern att den ska börja om igen.
Jag har en medryttarhäst som jag är hos 2 dar i veckan, rider fortfarande (har i princip ingen mage än) men har blivit lite bekvämare :P Har börjat känna av vad jag tror är foglossning, förstörde en natts sömn men sedan lättade det.
Ska "säga ifrån mig" vissa vårdtagare på jobbet (timvik som usk på hemtjänsten) för de där lyften man tvingas göra är nog inte nån höjdare..
Håller du igång som vanligt fortfarande?
 
Sv: nagon annan som har beraknad forlossing kring 12/6 ?

För min del är det den 30/5 som gäller...

Första gången här också. Jag rider fortfarande, men hoppar inte något seriöst längre. Däremot åker jag fortfarande på dressyrträningar med åtminstone en häst. Vill gärna fortsätta rida ett tag till för både min och hästarnas skull, men samtidigt känns det ju dumt att riskera något, så treåringen får vänta med inridningen tills i sommar.

Gjorde UL i mellandagarna. Tyvärr syntes det inte vilket kön det var då, så vi får väl se om vi kanske gör ett till för att kolla det. Är ju lite nyfiken... :)
 
Sv: nagon annan som har beraknad forlossing kring 12/6 ?

Jag har bf 4/6. Andra barnet, har en son på 13 månader o nu ska han enligt ul få en lillasyster.
Rider inte längre o har inte gjort det sen jul. Inga egna hästar längre o det är rätt skönt.
Men jag har redan börjat kolla efter en ponny till pyret i magen.... Började min ryttarkarriär på en WM som var vacker som en dag o med ett hjärta av guld. En sån vill vi ha!!!:)
 
Sv: nagon annan som har beraknad forlossing kring 12/6 ?

Lite O.T..
Marbella... Jag bodde ett halvår utanför Fuengirola -02. Jobbade åt en spansk/svensk familj o tog hand om deras (fruns...) hästar på dagarna o festade med svenska studenter i Malaga på kvällarna. Oj, oj, oj vilken tid.... Bodde några veckor hos en kompis brorsa i Marbella, eller lite utanför vid en golfbana. Hittade en restaurang nere i hamnen i Puerto Banus där dom serverade en sån underbart god paella. Käkade där ett flertal ggr. Dyrt men det var det värt!! Shít vad jag blev nostalgisk nu....
 
Sv: nagon annan som har beraknad forlossing kring 12/6 ?

oj ...vad kul med svar....ja min mage ar stor...och brosten annu storre...ser ut som ballong..
har inte ridit pa ett par veckor fast det har berott pa att det har regnat brutalt mycket pa sistone...
har ni borjat tanka pa namn annu?
 
Sv: nagon annan som har beraknad forlossing kring 12/6 ?

:D vad hette resturangen? kommer du ihag ...jag bor ca 2 min darifran min hast star i san pedro som ligger ca 3 min darifran....
 
Sv: nagon annan som har beraknad forlossing kring 12/6 ?

Vad häftigt!!! Har för mig men mitt minne är sisådär... att den hette något med Olá Olá. Kanske... Nu blev jag osäker....
 
Sv: nagon annan som har beraknad forlossing kring 12/6 ?

Hej! är beräknad till 5:e juni efter UL :) Första bebisen för oss
funkar rätt bra än med det mesta, har bara gått upp 1-2 kg ännu, så magen är rätt liten, så rider fortfarande, men slutade hoppa innan jul!! Dressyr o skogen håller vi dock på med, men planerar inte in några tävlingar i vår.... Kanske kan få iväg delfodervärden istället att tävla! :)
 

Liknande trådar

Tjatter Jag har nu sytt ett par plagg till barnbarnen. Jag har inte sytt nagonting sedan 1986. Da flyttade vi utomlands och det fanns en...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 916
Senast: Raderad medlem 120709
·
Gnägg Sa har jag kommit i kontakt med UK's forsta miniatyrguidehast som alltsa ska funka som vagledare at de med synnedsattning pa samma satt...
2
Svar
24
· Visningar
3 118
Senast: Badger
·
Hundavel & Ras Jag trodde jag hade hittat en bra uppfodare. Jag trodde jag hade hittat en eventuell parning som sag mer an intressant ut. Huruvida jag...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
7 842
Senast: Corminta
·
Övr. Hund Jag blir lite konfunderad av min hund och hans beteenden I vissa sammanhang. Trots att jag egentligen borde veta hur jag ska ga tillvaga...
Svar
7
· Visningar
893
Senast: Lager
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Sadelpadd eller inte?
  • Stötdämpning -sits

Omröstningar

Tillbaka
Upp