Nagelband som fransar sig

fejko

Trådstartare
Vad gör man åt detta? Finns det något man kan smörja med? Det blir värre på vintern.

@Unafraid
Jag klipper av mina också. Har tom investerat i en nagelklippare på jobbet för annars sitter jag och pillar/drar i dem alternativt försöker bita av dem och det brukar bara göra saken värre.

@fejko det finns en speciell olja som används av nagelterapeuter. Den lagar även de mest trasiga nagelband! Kolla hos dina lokala terapeuter om de säljer!

Det ska vara en eterisk olja. Med tillräckligt små molekyler så de kan tränga in i huden och göra sitt.
Som någon annan nämnt, de flesta nagelterapeuter säljer oljor. :)

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tycker den här tiden på året känns så himla sorglig. Det blir mörkt tidigare och tidigare och känns så väldigt långt till våren när...
2 3
Svar
55
· Visningar
1 656
Senast: Takire
·
Fordon Har en gammal, lite körd, 8 hk Yamaha i mycket bra skick. Köpte den ifjol och hade den hos en granne på service innan jag tod den ibruk...
Svar
2
· Visningar
256
Senast: tott
·
Kropp & Själ Jag har insett att det är dags för mig att tackla min tandvårdsrädsla.. fobi.. men hur gör man? Jag har inte varit hos tandläkaren på...
Svar
9
· Visningar
282
Kropp & Själ Jag får knallröda kindknotor när det är kallt, när det är varmt och när jag dricker minsta mängd alkohol. Jag tror det började med att...
Svar
0
· Visningar
245
Senast: fejko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #10
  • Målbilder för trubbnosar.