när det börjar närma sig??

Status
Stängd för vidare inlägg.
G

gwennie

hur kändes det då? image osv? jag har börjat känna precis som han trycker sig neråt i magen,precis ovanför könshårfästet.
 
Sv: när det börjar närma sig??

jag kände ingen större förändring men jag har hört man kan känna ökat tryck neråt...... barnet skruvar sig (roterar sig) neråt och det kan ju kännas "där nere"..... själv hade jag inga sånna känningar, kanske för att jag redan hade så ont av foglossningen och ischiasen?
 
Sv: när det börjar närma sig??

Precis den här tråden hade jag också tänkt "skapa" :bow: , hoppas att det inte gör något om jag hoppar in på din tråd?!
Jag undrar också hur man känner om något är på G snart :confused:

Jag har 6 dagar kvar till uträknat förlossningsdatum och jag har inte känt några förvärkar än :crazy: ska jag oroa mig för det?
Lite små sammandragningar har jag ju, men det har funnits med en tid nu.
Enligt BM så ligger kotten helt korrekt (har även kollats med UL i förra veckan) men den har inte fixerat sig än heller :confused: .... liiiite sent ute är min kotte va?! Eller är det vanligt?
Enligt min mamma så har hon inte haft förvärkar heller på någon av mig + 3 syskon, kan det vara ärftligt?

// Scata
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 460
Senast: Modest
·
Småbarn Jag har nyligen valt att hjälpa en familj med dålig ekonomi med kläder till deras lilla dotter. Jag kan ju inte köpa hur mkt som helst...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 199
Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
1 837
Kropp & Själ Precis ovanför skrevet och under magen) i det där vecket har jag fått skavsår. Jag är en varm person av mig så det började med lite...
Svar
17
· Visningar
1 625
Senast: Barret
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp