Nä nu jäv...... Örhängen för hästar????

Sv: Nä nu jäv...... Örhängen för hästar????

Hahah fy fasen va fult!:bump:

Däremot så var det ju inte direkt riktat till westernvärlden och jag tvivlar på att folk, så som domare och ryttare skulle tycka det var vidare vackert.

Ja vad sjutton, kossorna har ju så det är klart pållarna vill ha också!! :D:angel::rofl:

Gräsligt!!! Finns det ingen måtta på "blingblinget"???

Suck... Jag tror att det finns ganska många "hästmänniskor" ute i världen som inte förstår att det är hästar dom har o inte barbiedockor.

Tror oxå att många hästar skulle bli irriterade om det dignlade sådär i öronen. Det är ju inte som lapparna som korna har, dom har ju dessutom en väldigt praktisk funktion.

:eek::eek: Ja.. inget jag skulle sätta på min häst iaf.. :crazy::cool:

haha, ja sålänge det inte skadar hästarna så varför inte? fatta om Tjocka Sune på ridskolan skulle komma in på lektonen med nå sånt där :rofl:

Ah asså.. Ja får väl skämmas. Men jag och min häst är lite hooked på smycken :o

pierce.jpg

ja.. och dessa hovnagellack som finns i flera olika glitterfärger (har ju funnits länge men...) och dessa "gnuggistatueringar" med USA flagga mm för hästar i glitter *kräka*

hittade länken http://www.showshimmer.com/Prod-TOES.html

glans på hovarna/svarta förstår jag men glitter/färg är lite för mkt tycker jag iaf...

Senast ändrad av en moderator:

På sidan står ju:
"The earrings are clip on so your horse don’t feel any pain."
Alltså att det är clips.. Visserligen väldigt fult ändå, men hästen känner ju ingen smärta i alla fall.

Men hästen känner ju ingen smärta i alla fall.

Säg inte det!
Har ni inte provat själva att ha clips i öronen?
Jag har provat, det gjorde ont!
För att det ska sitta fast bra måste det sitta hårt, annars tappar man dem ju...

Vad som än finns på nätet hoppas jag att ni här på buke (och överallt annan stans också för den delen)ALDRIG BÖRJAR MED SÅN SKIT!

Jag tror knappast att glitterlack är bra för hovarna

Jo, menade inte att det inte gör ont utan översatte bara engelskan.

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
13 690
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
4 864
Senast: Jamtland
·
Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
8 341
Träning Hej, min passhäst är 7 år nu, ridit honom sen han var 4 (red in å utbildat) han är en travhäst och står i travstall. Ej tävlat trav sen...
Svar
8
· Visningar
2 694
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka