Nä nu fixar jag inte detta längre

Luff

Trådstartare
Skicka mig en hund

Vad som helst (nä för dendelen - inte någon dvärg).

Postadress fås genom PM - man kan väl skicka hundar i vanlig pappkartong, meddela gärna när ni skickar hunden och hur gammal den är så jag har något att gå på och att jag är hemma när posten kommer......

Sv: Nä nu fixar jag inte detta längre

Är du säker på att du inte vill ha en dvärg .. frakten blir ju betydligt billigare då;)
Dessutom kanske man kan använda ett sånt där färdig frankerat vadderat kuvert till och med!!

Lokes mage är sådär konstigt rund igen... han kanske ska ha valpar? jag såg ju faktiskt själv hur min tränares hund parade sig med honom. hur många valpar vill du ha? de blir nog svarta labradorhanar allihop eftersom både mamman och pappan är det.

Pappan o pappan kanske då hördudu - fördendelen blir det såna där dvärgar iallafall (o det vill jag ju inte ha) - dom måste ju födas genom kejsarsnitt och det är ju många dvärghundar som ALLTID föds så.

Man behöver inte kuvert alls till dvärghundar - dom är redan förpackade - i skitfula täcken......
Går att fås m handtag åsså kan jag tro - men posten vill inte frakta dom - dom bits ju också

Oj oj oj! Jag som just haft rea på mina hundar! Hade jag vetat det här så :p

Men helt klart så blir det bara svarta hanar, att jag inte tänkt på det innan. Det behövs inga honor.

REA, nä inte rea - jag vill ha en stor hund gratis....Jag är västgöte av värsta sorten - jag frågar inte vad det kostar - jag frågar om det kôstar nött.
Gott hem utlovas för hund av "kliva över och ligger stillmodell" - temperament i övrigt kvittar - alla min djur blir likadana iallafall Odresserade o snälla.....jag smittar

*fniss* och de får heta Lokeson i efternamn för båda föräldrarna heter Loke ;)

Nä, bara rävungar gör det - det hörs ju på namnet...

Ja det gör de ju! Så smaaaart! Jag gillar effektiviserad hundavel faktiskt! Det spar helt enkelt tid! Jag tycker att de ska få heta Loke I, Loke II, Loke III osv. Det finns ju kennlar som effektiviserar så och jag är faktiskt lite såld på idén...!

*puh* jag blev lite orolig där ett tag. OM det nu skulle bli aktuellt med kejsarsnitt, tror du försäkringen täcker det? jättebra med namnen! klart att det ska vara så?

så, Luff, hur många ska du ha? föräldrarna är lite vilda men det gör ingenting för dina hundar blir vad du gör dem till. men föräldrarnas snällhet ärvs förståss!

Ha delas det ut hundar tar jag gärna en också, är det nån som har en liten dvärg pin kanske med hantag. Det lät bra det där. Säg till när ni vill ha en adress.:banana:
Men jag vill inte ha nån som bits och det där med kommer ur rumpan på hanhunden, vet inte riktigt om DU vet vad som är fram och bak på en jycke, så nån hund vill jag inte ha av dig cillamuffins .tyvärr.:rofl: Ni är ju helt galen och jag passar in så bra för alla verkar ha samma sjuka humor som mig:bump: .

Du kan få en hund i mellan storlek, Mulle försökte para sej med min hankatt igår, så det blir väl förhoppningsvis kattvalpar om ett par månader. Vita schäferliknande saker som jamar, kan väl inte bli mkt bättre? :D :angel:

Ja kommer dom ut genom rumpan blir det ju skithundar - det förstår ju vem som helst.
Mulles_matte - katthundar tror jag redan jag har, mina kastrerade hankatter fångade möss och matade den dubbelt så gamla schäfertiken med.
Vadå har jag konstiga djur - har jag aldrig märkt......

Tippan skrev:
Oj oj oj! Jag som just haft rea på mina hundar! Hade jag vetat det här så :p

Puh, vilken tur att jag hann först :D :love:

Luff har ingen hund, Grana har fyra *retas* :banana:

Jag kan skicka dig det hedersfulla beslutet om att avliva min hund eller inte :idea: :cry:

Äsch, posten surar om man skickar levande djur.

Jobbar tillfälligt på posten och på en av våra terminaler häromdagen upptäcktes ett paket som prasslade, det innehöll två yra och törsiga ödlor.

Folk är så korkade.

Vi kanske kan mejla en sån där elektroniskt hund till dig?!:idea:

Liknande trådar

Övr. Hund Härom dagen var fastighetsskötaren hemma hos oss och skulle fixa en grej i vårat badrum som vi hade felanmält, vi var inte hemma vid...
2
Svar
25
· Visningar
2 847
Senast: Piaff
·
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 555
Senast: Cissi_ma
·
Övr. Hund Det har tillkommit hund i sommarens reseplaner då det vanliga pensionatet inte kan ta emot och vi inte känner oss bekväma med att lämna...
Svar
15
· Visningar
1 065
Senast: Pilot
·
Hundträning Byn som jag bor i anordnar hundpromenader ett par gånger i veckan. Jättebra träning tänkte jag. Själv har jag inget behov av social...
Svar
8
· Visningar
1 930
Senast: Sesca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp på vintern