N3 sport Klubben, förbundet online

M

Magnus_J

Är det nån som använder det?
vad har ni för erfarenheter.. fördelar/nackdelar?

ska på kurs imorgon tisdag så det vore bara lite kul att höra lite andra erfarenheter innan,
 
Sv: N3 sport Klubben, förbundet online

Har aldrig hört talas om det.
Vad är det?
Finns det någon länk som man kan läsa lite
 
Sv: N3 sport Klubben, förbundet online

Ahh det är ett CMS system :)

Tja jag har inte tidigare hört talas om dom fast de vänder sig först och främst till idrottsföreningar.

När det gäller CMS så antingen gör jag ett eget (Ofta jag gör det) eller letar upp ett bra som jag redigerar om så en passar alla.
 
Sv: N3 sport Klubben, förbundet online

hmm. jaaa.. jag tänkte inte lägga ut några personliga åsikter innan jag hade fått lite mer feedback...
men du kan ju gissa min inställning till det. :angel:
blir en spännade morgondag.
 
Sv: N3 sport Klubben, förbundet online

mm du kan väll berätta om det till mig via här eller PM.

Ett bra CMS system ska vara enkel men endå vara utbyggdbar och så ska man kunna ha sina moduler var man vill. (Man ser ganska så lätt vilka som har exempevis PHPNuke)
 
Sv: N3 sport Klubben, förbundet online

återkommer imogon efter kursen får vi se..
när jag har lite mer kött i kvarnen :angel:

är lite skeptiskt till ett "system" där man inte kan köra proppar och reslutat i det, utan som SvRF ligger en länk mitt på sidan och till nåt embryo till databas system.. som jag kan tänka mig mer lite engagemang skulle kunna funka ihop med det andra..

det är ju lättae att peta in en fotbolls match 1-1 i nån gemensak reslutatbank än för Ridning med mer än 1 startande.

MAO... det är att betala en massa $$$ för lite lull lull som man ändå får jobba med det viktigaste för hand ändå.
Lägga in proppar, resultat och aktiviteter.. som jag gör idag.
 
Sv: N3 sport Klubben, förbundet online

Japp
Så tveka inte att göra ett eget CMS system :)
 
Sv: N3 sport Klubben, förbundet online

Laban skrev:
Japp
Så tveka inte att göra ett eget CMS system :)
jo.. låter farligt 'S*

ska skaffa ett nytt GUI iaf.. me and my gilette :devil:
 
Sv: N3 sport Klubben, förbundet online

Magnus_J skrev:
jo.. låter farligt 'S*

ska skaffa ett nytt GUI iaf.. me and my gilette :devil:

Ash ska man själv hantera det så är det enkelt.
 

Liknande trådar

Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
522
Senast: Myzan87
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 097
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 431
Senast: Sasse
·
Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
1 386
Senast: Viva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp