mazariin
Trådstartare
Upptäckte en svullnad på foderpållens vänstra framben för ett par dagar sen. Den är en rätt "hård" och sitter på utsidan av benet (bild där jag markerat ungefär var svullnaden är). Första dagen var svullnaden lite varm också, men nu känner man bara en vag skillnad i temperaturen om man jämför med andra frambenet. Han visar ingen hälta eller obehag alls utan rör sig normalt. Idag hade svullnaden gått ner en aning, så det verkar ju vara påväg åt rätt håll.
Någon som sett något liknande och vet vad det kan vara? Har funderat på ifall det kan vara gaffelbandet som spökar, men känner mig rätt oerfaren på det här. Och JA, jag tänker ta ut veterinär alternativt åka till klinik om svullnaden inte går ner helt inom en snar framtid, ni behöver inte påpeka det.
Någon som sett något liknande och vet vad det kan vara? Har funderat på ifall det kan vara gaffelbandet som spökar, men känner mig rätt oerfaren på det här. Och JA, jag tänker ta ut veterinär alternativt åka till klinik om svullnaden inte går ner helt inom en snar framtid, ni behöver inte påpeka det.