Mysiga gardiner till sovrummet

Centaur

Trådstartare
Vill ha nya gardiner till sovrummet, kanske jag kan sova bättre om det är mysigare och mer ombonat. :)
Har kollat alla sidor jag kan komma på men hittar inget som passar! Vill ha gardiner i beige sammet eller chenille, men de får inte gå mot grått vilket tyvärr alla jag hittat gör. De ska matcha min sänggavel som är i detta tyget, beige/mörkbeige med guldskimmer: https://www.curtainfabricstore.co.u...rge_FibreNaturelle_NewYork_Empire NY07_fb.jpg

Kunde ju köra gardiner i samma tyget men tror det blir lite over the top och jag är inte bra på att sy så vill helst ha färdigsydda. Vad har ni för gardiner i sovrummet? Någon som sett beiga sammet/velour/chenille gardiner?
 
Häng två rader med gardiner. Det brukar bli mer ombonat.
Det finns gardinhållare som är gjorda för två stänger, så slipper du massa bök.
Ta en svart mörkläggningsgardin på innersta och sen till exempel gardinen som @Philosophia föreslog. Sammetsgardiner överlag ger ett mysigt intryck i sovrum.
Det blir jättesnygg tror, jag.
 

Liknande trådar

Hemmet Vi har ett rum som vi inte vet hur vi ska inreda riktigt. Det som måste få plats är minst ett skrivbord och våran träningsbänk...
Svar
3
· Visningar
1 514
Senast: Tjôta
·
Hemmet Jag har länge försökt få ordning på fönstret i vardagsrummet utan att riktigt lyckas. Till slut så gjorde jag som indian_charlie (tror...
Svar
10
· Visningar
1 065
Senast: Tassetass
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp