Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om de kommer in utifrån kan det fungera alldeles utmärkt med naturliga medel också, så slipper man ta kål på en hel myrkoloni. Prova med malen peppar eller citron/apelsinskal först till exempel om du vill, och rengör ordentligt i hela rummet så att det inte finns något som lockar där.Skickar iväg sambon på shoppingresa imorgon...
Försök hålla lite koll på dem, myror använder ju oftast samma stig så om det är fler än bara någon enstaka om dagen brukar det vara ganska lätt att lokalisera var de kommer ifrån.Förmodligen kommer de in utifrån men vi vet inte var...
Det här var ungefär 1 miljon...Försök hålla lite koll på dem, myror använder ju oftast samma stig så om det är fler än bara någon enstaka om dagen brukar det vara ganska lätt att lokalisera var de kommer ifrån.
Kanel funkar ganska bra. Hade myror i skafferiet ett år och fick tips om kanel, för jag ville ju inte ha gift där.
Lade en sträng ute vid hyllkanterna och stod och såg på när myrorna gick i den och sen blev alldeles typ vimmelkantiga och ramlade ner döda eller halvdöda iaf.
Ja tänkte på det jag med.. hittar jag stället ute kan jag vräka på där... och beroende på var inne så kan det gå... vi måste bara hitta deras dörr...Kanel kan dock var giftigt för katter.
Ja tänkte på det jag med.. hittar jag stället ute kan jag vräka på där... och beroende på var inne så kan det gå... vi måste bara hitta deras dörr...