B070715

Trådstartare
Är det någon i detta avlånga land som vet var man köper Mylerbett. Letar efter ett hingeport i stl 12,5. Finns det någon affär som säljer dem. Jag letar, men hittar inte. Hjälp, jag och mina ridelever behöver en hel bunt med sådana bett.
Mvh
C

Sv: Mylerbett

En hästaffär här i stan säljer i butiken iaf. Vet inte om de säljer på sin webbshop dock. PM:ar namn.

Har du ringt och hört om inte Christer på SvenskRidsport i kBA säljer dem? Han har iallafall gjort...

Jag ska åka ner och prata med honom. Jag behöver ju en hel bunt med sådana bett. Folk skriker efter dem. Nån frivillig att börja sälja dem så hojta till mej. Jag har folk på kö till dem om jag bara hittar dem.

snälla PMa mig om du hittar.. har också en som behöver :)

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Vi gjorde misstaget att köpa en förlovningsring som bara var guldpläterad så den är rejält avskavd redan efter 1,5 år så vi funderar på...
Svar
18
· Visningar
1 190
Senast: Lyan
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 868
Senast: mamman
·
Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
1 023
Senast: Kirre
·
Fordon Vi har flyttat från lägenhet till hus en bit från kommunikationer och inser att vi skulle behöva en andrabil. Dels för att inte bli...
2
Svar
21
· Visningar
1 261
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Årets matbluff
  • *Ulvlek* Ronja Rövardotter