Myggmedel på digivande sto??

S

saris

Hej!
Mitt sto går ute på bete nu med sitt lilla föl. Men hon är så otroligt uppäten. Allra helst framför ljuvret. Så min fråga är vad ni skulle ha gjort. Jag köpte swift ,eller vad det heter, och smorde in henne idag. Men det känns som att jag skulle behöva smörja in alla dessa bett med något också. Men vad? Jag vill ju inte att bebisen ska få i sig en massa eller tycka att det luktar illa? Vad skulle ni gjort? Det är verkligen stora variga skorpor på alla dessa bett.
 
Sv: Myggmedel på digivande sto??

jag skulle ha använt nått som det bara var naturliga ämnen i.. jag har använt föllinge hästdeo,tror det hette nått sånt! men jag vet ej om det är naturliga ämnen i det..

finns nått som heter näckens eller något,det sägs att det ska vara kanonbra! det är bara naturprodukter..
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 175
Senast: Snurrfian
·
Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
8 192
Anläggning HEJ! Alltså, typ det mest otroliga som kan hända kommer ske. på fredag får vi tillträde till vårat nya hus! jaha tänker ni säkert, men...
Svar
4
· Visningar
3 941
Senast: shia
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat några varv till på mitt förhållande till mat, efter att jag skrev mitt blogginlägg om det här tidigare...
Svar
13
· Visningar
3 548
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp