Iso

Trådstartare
Var det någon här som ställde ut sin hund på mässan? I så fall, hur gick det??
 
Sv: My Dog

vi ställde våran 8 månader gamla eng. springertik på fredagen och lördagen (igår alltså).. På fredagen (nationell) blev hon 2a med hp i valpklass 2.. igår (internationell) vann hon valpklass 2 och fick hp, blev även BIR-valp!:love:
 
Sv: My Dog

Oj, gud så roligt! Vad stolta ni måste vara :D

Några som jag känner ställde ut sin Labrador i torsdags, men hon gick inte vidare då hon saknar en tand i underkäken..men för övrigt fick hon bra "betyg" eller vad man nu kallar det..är inte så insatt i det hela..:p
 
Sv: My Dog

Ja, vi är hur stolta som helst men har nog inte riktigt begripit hur stort det är än! det är våran första hund som vi ställer ut och vi har hållit på med det sen i september, så vi är ganska nya på det!:)

synd på tanden på labben, men det var ju roligt med bra kritik i övrigt!:)
 
Sv: My Dog

Ja, det förstår jag! Jag har aldrig vart med och ställt ut och sånt innan, så det var lite skoj. Myyycket fina hundar! Men gud vad mycket lagotto det var iår, dom var ju nästan överallt!

Ja, det var lite synd men det gör inte så mycket då vi inte har några ambitioner att ställa ut henne. Gjorde det bara för att uppfödaren ville det, och att det var en rolig grej..hon var dessutom sjövild och studsa och hoppa runt..:bump:
 
Sv: My Dog

meen, att du inte protesterar?? det är ju lördag IDAG ju! haha ställde ut på torsdagen och igår FREDAG..:o ja, jag är förvirrad!
 
Sv: My Dog

JAg ställde min keeshond, han fyller 3 om 2 veckor.
på torsdagen kom han fyra i öppen klass, tyvärr inget ck, och i fredags kom han trea i öppen klass, inget ck där heller :(
så det gick inte överbra...

Ingen mer bukefalist som har kees??
 
Sv: My Dog

Jag var och tittade på torsdag. Min hunds syster
rottweiler 7 mån ställdes ut torsdag valpklass.
3a HP bra betyg.
Sedan va dom även där på fredag och ställde ut henne
2a HP valpklass Dommaren tyckte hon va en mycket lovande hund.
Behövde bara lite mer ring träning.
 
Sv: My Dog

Hon var med i unghundsklassen, 10 månader och ja, sjövild :p

Haha, jag tänkte faktiskt inte på det! Veckodagarna är som en dimma..:rofl:
 
Sv: My Dog

Ja, liten i huvudet men i kroppen en bjässe, haha. Och STARK! Vill hon någonstans har man inte mycket att sätta emot, haha. Men hon är världens snällaste och goaste. När dom skulle springa så trodde hon att "jaha, lekdags?" så då jäklar flög hon runt och skulle bita i kopplet. Uppfödaren försökte hålla sig samlad och henne lugn..det gick inge vidare :rofl:
 
Sv: My Dog

Jag har inte varit därnere (för långt) men vi känner en som ställde där och i torsdag blev han BIM och i fredags blev han 4:a i bhkl. =)
 
Sv: My Dog

Oj jag glömde visst skriva det :o

Leonberger =) Är i princip bara hundägare av den rasen som jag känner eftersom jag själv har Leonberger :D
 
Sv: My Dog

:) Det blir mest att man umgås med ägare av samma ras men sedan brukar vi träffas ungefär en gång i månaden (hunden som blev BIM och hans ägare) =) Så då håller man lite extra koll på hur det går för dom.
 

Liknande trådar

R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
979
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 462
Senast: Rugge
·
Övr. Hund om en jagande jakthund attackerar en kopplad hund på promenad?
2
Svar
27
· Visningar
2 020
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 385
Senast: Troll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Min arga lilla hund.
  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp