My Dog - Jag är kär!

Lilljessicah

Trådstartare
Först vill jag börja med att säga,WOW. Jag har tillbringat hela dagen i säkert alla ringar,sett alla raser och lyckats kära ner mig i 90% av dom. He he.

Gnist : Jag är förälskad i dom små hundarna.. Kunde lixom inte slita mig. Pratade med lite trevliga ägare och hundarna var bara Mmmm:love:

O vinthundarna kommer aldrig att falla mig ur minnet. Greyhound,IV,Saluki men fram för allt Whippet!!:) :love: Jag har för mig att någon/några bukefalister har whippet?!:D
 
Sv: My Dog - Jag är kär!

Oj,Jisses. Det har jag inte i huvudet. Jag kan ju kika om jag har nått papper kvar. Gick runt med en hel bunt,men det ligger nog i bilen. Måste bara säga att nu förstår jag valet av din lilla ras. Gud va trevliga hundar!:d
 
Sv: My Dog - Jag är kär!

Måste bara säga att nu förstår jag valet av din lilla ras.

k015.gif
k010.gif
Aussies rules
k025.gif
k030.gif


:D
 
Sv: My Dog - Jag är kär!

"Finalshowen" med dom 2 som hållit på längst var bara : :love: :eek: :o ;) :D :bump: Såg du mig,hoppandes med en röd/svart jacka o kameran i högsta hugg? hahahahaha
 
Sv: My Dog - Jag är kär!

nja, det var några till där så.... :D
Fasen att jag missade aussierna då! Vilken ring var de i?
Jag var på övervåningen och kollade irländska settrarna :love:
 
Sv: My Dog - Jag är kär!

Hmm,förvirrad. Jag har inget ringnr i huvet,förutom nr 23,för dit fick jag rusa när en bekant ställde en av sina Welsh Corgi Pembroke.:D Jag irrade runt o försökte hinna med o titta på allt o alla. det var nästan så jag missade min egna ras,men jag fick knäppt en 20 kort,ehem:angel:
 
Sv: My Dog - Jag är kär!

Gick du förbi phalénesällskapets monter igår ? :) För där satt jag och pussade med de små sötnosarna :D:D
 
Sv: My Dog - Jag är kär!

Såg någon Keeshondarna ^^
ställde min vovve, men tyvärr gick dt inte ås bra...:(
menmen ^^
 
Sv: My Dog - Jag är kär!

Jag var där i torsdags. Kollade på systern till min rottis tik 7 mån. Hon blev 3a HP den dagen-.
Men dom var där i går också då blev hon 2a HP.
Mycket lovande valp . Skulle bara ha lite mer ring träning. Grattis till henne
 
Sv: My Dog - Jag är kär!

Gick du förbi phalénesällskapets monter igår ? :) För där satt jag och pussade med de små sötnosarna :D:D

Jaså!?:) Hur ser du ut mån tro? he he. Jag är helt slut i kroppen idag efter att ha sprungit runt som en galning o försökt hinna med lite av allt. Sitter och googlar på whippet och greyhound nu,dom föll mig verkligen i smaken!:love:
 
Sv: My Dog - Jag är kär!

Whippet så klart!!
Har man en gång nosat på grupp 10 kan man inte gå tillbaka :love:
Jag vill ha en sloughi, tycker de ser ashäftiga ut... Det ska visst finnas en kennel i närheten av mig också :D

Såhär sover man på julafton...
modoben.jpg
 
Sv: My Dog - Jag är kär!

Naaw. Vilken tjusig! Men hur bra skulle en whippet passa mig som gillar lydnad och har mina hundar lösa nästan överallt?
 
Sv: My Dog - Jag är kär!

Det är en träningssak, hunden på bilden har kunnat gå lös = jagade inte alls men är nu stendöv och kommer alltså inte på inkallning :angel: Jag har en till whippet som är suverän på att lyda TILLS hon ser en katt/hare/ekorre... I sin ungdom tog hon några harar och har inte fått gå lös sedan dess. Blodvite/instinkt vinner alltid över mattes gnäll =)

Hittar man en whippet med liten jaktinstinkt är det inga problem m.a.o!
 
Sv: My Dog - Jag är kär!

Jag har brunt hår och jag hade ett silver/svart diadem.. :)
Jag hade svarta jeans och en röd/svart tröja på mig..

Freestylen var ashäftig! :D:D Nu vet jag vad jag och Nemo ska syssla med. Eftersom lydnad tråkar ut honom och agility verkar han helt ointresserad utav så är nog detta en bra grej. Han älskar trix och sånt :)
 
Sv: My Dog - Jag är kär!

Ja det var det jag tänkte på. Att jaktinstinkten är ju självklart starkast. Har kikat på Slougi hela kvällen och inte blir man mindre förälskad direkt..hehe. Men finns det uppfödare som inte avlar på jakten? Eller hur menar du,det är ju en jakthund så..?:confused: Lite förvirrad:D
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Min arga lilla hund.
  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp