Mustangfoder!

P

pion

Jag har läst mycket om Kraffts foder och skulle vilja höra vad ni tycker om Mustangfoder. Jag vill gärna höra både positiva och negativa synpunkter.
 
Sv: Mustangfoder!

Gillar Mustang men de har inget riktigt bra proteinfoder tyvärr.
 
Sv: Mustangfoder!

Har Mustang müssli och tycker att det fungerar bra. Hästarna tycker att det smakar bra och jag tycker att det luktar gott och ser smakligt ut. Bra alternativ om man inte är så förtjust i pelleterat foder.
 
Sv: Mustangfoder!

Det proteinfodret de har har en smrp halt på 130 vilket inte är särskilt mycket, går att jämföra med Krafft Nya Groov som har 125 smrp. Krafft Protein innehåller 330 smrp vilket är betydligt mycket mer.

De flesta av Mustangs foder ligger ganska lågt i protein vilket kan göra det knöligt att få ihop en bra foderstat om man har dåligt med protein i sitt grovfoder vilket många har i år.
 

Liknande trådar

Avel Skulle vilja höra era åsikter om denna hingsten Skyline to B. Både positiva och negativa. Läste själv några negativa på en utländsk...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
17 355
Hästvård Långt inlägg men vill gärna ha synpunkter och idéer då jag börjar tvivla på hur jag själv tänker! Jag har en 4årig häst som går med en...
Svar
3
· Visningar
1 094
Senast: Roheryn
·
Kropp & Själ Hej! Nu har jag kommit dit jag hoppades slippa, botox. Har provat allt som finns att tillgå inom läkemedelsbehandling och profylax för...
2
Svar
22
· Visningar
1 370
Senast: Coop
·
Hästvård Vill gärna höra era erfarenheter av belastningsfång. Hur behandlade ni det veterinär/hovslageri mm? Hur lång tid tog det innan alla...
Svar
0
· Visningar
617
Senast: service
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp