Ava22

Trådstartare
Hur har ni lagt upp er musikmapp? Är det bara ABC- indelningar eller har varje artist en egen mapp?
Motivera varför ni har gjort som ni gjort!:)
 
Sv: Musik...

först hade jag dom bara i artistordning förutom trance, techno o.s.v. som låg i mappen "Elektroniskt". Nu har jag bokstavssorterat alla artisterna, men det mesta elektroniska ligger dock kvar där :angel: +en dela-ej-ut-musik-mapp med musik såsom Ultima Thule o.s.v. Två stycken osorterade mappar har jag också. Plus mappen där allting nytankat hamnar, den orkar jag bara sortera lite då och då ;)

Organiserat kaos. Ingen hittar vad dom ska ha hos mig, flrutom jag själv :angel:
 
Sv: Musik...

Jag har en artist i varje mapp, sedan har jag en Diverse mapp, där jag har artister som jag bara har enstaka låtar sparade, där jag tycker det är onödigt med en egen mapp.
 
Sv: Musik...

Har sorterat allt i winamp, med olika kategrier. Inget smart system, dvs, inget jag gör om precis.

Annars är det uppdelat i mapparna DC grejs och Musik.
 
Sv: Musik...

just fan, en osorteratmapp har jag också :angel: Och en Dj... enstaka låtar. annars varje artis i varsin mapp :D
 
Sv: Musik...

Har bara en musikmapp, där ligger alla album, ep:s och liknande.
Plus lite singlar och bootlegs.
 
Sv: Musik...

Jag har bara en mapp där alla 2600 låtar ligger huller om buller.... Inga undermappar & sånt tjafs. :D
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
633
IT & mobiler Inte alla wifi. Vårt hemma funkar fint. Men kommunens funkar bara på 24-timmars-åtkomst. Att logga in med mitt jobbkonto funkar inte...
Svar
0
· Visningar
400
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 228
Senast: Gabby_Ossi
·
Skola & Jobb Har ett litet dilemma med mitt nya arbete. Jag ska jobba åtta timmar/vecka med ett projekt. Dock innefattar detta väldigt väldigt många...
2
Svar
28
· Visningar
2 354
Senast: PatCed
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Bildtråden
  • Allt känns hopplöst…
  • Födda 2022

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp