Musik vid uppvisning?

Sv: Musik vid uppvisning?

Jag har en hel del bilder på immer, dock låter jag henne själv lägga upp dem hon vill visa, om hon nu vill visa någon ;)

Dock så hade någon dum idiot varit och klabbat med inställningarna på kameran till dess att Mnementh skulle rida :o Så jag fick typ 5 bilder bara :rofl:

1
2 Den bästa, och enda, på Mnementh. Inte särskillt bra, men är tvungen att visa att han också var där :p
3
4

Roligt med bilder! :bow: Men vem är den stilige bruna hästen med tillhörande stilig riddare?
Och Russet då? *mycket nyfiken*

Pre hingst vid namn Lluent :) Hand första uppvisning så han stod mest och skulle se fin ut :D

Då det var så knökat med folk, och jag sprang runt hela tiden så valde jag att bara fotografera Immer och Mnementh. Det var tillräckligt svårt att trycka sig fram då :crazy:

Russet såg jag själv bara på uppvärmingen (innan allt folk kom alltså) och jag kan ju säga att nu skall jag försöka jobba b-ponnyn hemma på lång töm :D Han är mycket tömkörd så nu skall bara jag lära mig med....

Russet kallas Rulle, och tjejen som är riddare i AR heter Elise.

Immer

Just det!:D

Och snälla alla som tittar, ge tusan i hur ryttaren ser ut :crazy: och koncentrera er på Besten istället :bow:

Immer

Vad samarbets- och arbetsvillig Besten ser ut! Hon ser inte alls ut som den avkastardrottning du beskriver henne som! Gick allt bra på uppvisningen? (Jag hade varit så nervös att jag fått framfall)

Det är ju arbete som alla borde prova på iaf och ägaren blir nog bara glad om du kommer hem och kan jobba honom så. Så självklart lär h*n betala! :p ;)

Besten var alldeles otroligt underbar!
Jag var faktiskt inte nervös, det enda som oroade mig var hur hon skulle reagera på publiken. Hon gick in i ridhuset och tittade vänligt på alla människorna (arrangören uppskattar antalet till bortåt 400 st!) och sen gjorde hon bara allt jag bad henne om.;)

Nej, någon avkastardrottning är hon väl inte längre, det var bara de första åren. De senaste gångerna jag "fått markkänning" har det helt enkelt varit på grund av att jag inte hängt med i svängarna - hon är kvick i vändningarna trots sin storlek.:D

Immer

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Oväntade saker ni finner läskiga
  • Pluggtråden
  • Vad gör vi? Del CCIV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka