Musik i film

M

Moej

Om jag gör en film i movie maker och lägger till en låt, men vill ta bort till exempel introt i låten, hur gör jag då? Filmerna går ju att beskära men inte musiken?
 
Sv: Musik i film

försök få tag på adobe premiere, mycket svåranvänt program, men att göra introsnuttar går ganska snabbt. adobe after effects är trevligare, enklare att använda, men har inte exact samma funktioner.

om du inte får tag på det, testa att göra en snutt för introt, spara den, börja om med resten av filmen, spara, sem sammanfoga dem.
 

Liknande trådar

Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 129
Tjatter Varje sommar har vi en stor sommarfest med ett tema. Kläder, mat, musik och "pynt" mm följer temat. I år är temat film. Gästerna får...
Svar
3
· Visningar
333
IT & mobiler Min sambo filmade mig när jag hoppade med mobilen. Det var förmodligen min telefon Huawei eller på hans SonyErikson. Filmen går i...
Svar
3
· Visningar
516
Senast: sjoberga
·
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
544

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Tråden för spår
  • Retrievertråden

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp