NagelacksBeroende

Trådstartare
Har ni hört talas om dom? :rofl:

Tragulus_javanicus.jpg

ascoolt ju! :D

Just den där arten som är på bilden blir 45 cm höga och väger 2 kg :).

Sv: Mushjort

Men nej :), det är inte det. Dom lever i afrika.
och jag "hittade dom" pga att vi fick papper i skolan (går djurvård) som dom fanns med på :).

Okej, jag går med på bluffen ;)
Måste undersöka djuret närmare, tar det imorrn när jag är vaken (om jag nu får mig nån sömn) :p

Kan vara intressant, fast jag är lite skeptisk till de extremt smala benen, bär de verkligen upp 2 kg? :D

Nu - sova! :p

De är kanonsöta! Såg en hel del när jag var i Tanzania. Men tyvärr så hade det varit dåligt med mat, så de var betydligt tunnare än den som ni har bild på :(

Haha, jag tänkte att det måste vara ett sent aprilskämt.

Vad liten och söt den var

Seriöst x'D jag är glödjedödare nog att säga att det syns att den e fotoshopad :D

Men huga, snavar den där stackaren på en sten lär ju benet gå av som en salt pinne... :crazy:
Naturen skapar lustiga varelser ibland.

Dom är så söta! Skulle gärna ha en här hemma ^^ Såg att dom hette tragulus javanicus också?!

Liknande trådar

Övr. Hund Har någon tips på en form av pall eller liknande som går att ha vid fotänden av en säng? Behovet är till en hund som lättare ska kunna...
Svar
9
· Visningar
708
Foder & Strö Jag har lite bryderier med att välja hösilage i år till våra normalfödda ponnysar ( D ponny) .De är ute mycket, 14 timmar på dagen på...
Svar
10
· Visningar
644
Senast: Sesca
·
Övr. Barn Vi har kollat lite lätt på ett hus, det ligger lite utanför, men skolbussen går där och hämtar upp elever som bor ännu längre bort, men...
2
Svar
31
· Visningar
1 563
Senast: Lejanna
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 030
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve