Muscles Yankee - Garland Lobell?

Sv: Muscles Yankee - Garland Lobell?

Jadu... är väl inget fel på det, men kanske blir lite tung fysiskt och kanske lite svår i psyket?

Men om märren är bra, så finns det väl ingen anledning att inte göra det?

Jadu... är väl inget fel på det, men kanske blir lite tung fysiskt och kanske lite svår i psyket?

Men om märren är bra, så finns det väl ingen anledning att inte göra det?

Är dom "tunga" i kroppen dom pållarna?
Vet egentligen inget om t.ex. Muscles Yankee.
Någon med bilder på några ur stammen?

Queen Hall?

Det är fina grejer det!

Det blir i och för sig en linjeavel på Noble Victory som man kanske annars aktar sig för, men just den här hästen har ju syskon efter Lindy Lane och Banker Hall (liknande blodslinjer där) som har tävlat bra, så det verkar ju funka.

Syskonen är ju också - liksom Queen Hall - linjeavlade på Speedy Crown.

Den hästen skulle jag gärna ha i stallet.

Queen Hall?

Det är fina grejer det!

Det blir i och för sig en linjeavel på Noble Victory som man kanske annars aktar sig för, men just den här hästen har ju syskon efter Lindy Lane och Banker Hall (liknande blodslinjer där) som har tävlat bra, så det verkar ju funka.

Syskonen är ju också - liksom Queen Hall - linjeavlade på Speedy Crown.

Den hästen skulle jag gärna ha i stallet.

Yes, Queen Hall. :)

Vi har köpt en häst av dom ägarna. Men jag känner heller eg inte till dom, men Dan Åke har ju mycket häst med/åt dom tror jag

Alltså... Jobie Tempest är ju inte direkt lätt i kroppen,
Muscles Yankee har jag träffat IRL, och jag kan säga dig att han var en häftig bit! Hög och kraftig.. Såååå tuff häst!

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 929
Hästvård Jag har ett sex år gammalt sto, importerad från Lettland som unghäst och i min ägo sedan hon var drygt 3,5 år gammal. Den här sommaren...
Svar
10
· Visningar
3 277
Senast: mackan
·
Foder & Strö Allmän fråga (har en del kunskap själv, men tips och ideer är aldrig fel). Min väninna har en maxad D/liten storhäst på gång som enligt...
Svar
10
· Visningar
2 129
Senast: Sirap
·
Trav Jag sitter och funderar på vad det är egentligen som sätter priset på en travare. Senaste prestationer? Stam? Prispengar? Rekord? Antal...
2
Svar
26
· Visningar
4 701
Senast: Giantchill
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda-24