Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack!!
Jäklar vad denna tråden tog fart,
Här har jag skickat efter till min hingstiga valack iaf..rätt billigt=)
http://borgebykryddgard.jetshop.se/
Joru! här går det undan!
Ja det gör det, munkpeppare (agnus castus) har fått sitt namn just för att det användes av munkar, som ju måste leva i celibat...
Där ser man vikten av att använda en attraktiv huvudrubrik
försökte nämligen plocka upp en tråd i samma ämne inne på Foder genom att använda en redan existerande tråd, men ingen va intresserad!
tack alla... ska i samband med flytt prova att ha min valack med ston i samma flock och han har ej gått med ston tidigare, är ej särskilt hingstig av sig, men stona är super ston som har lyckats övertala de flesta valacker tidigare så jag befarar det värsta. vi vill gärna att det funkar att ha dem tillsammans då allt blir smidigare, så jag tänkte att munkpeppar kanske kunde vara en hjälp att iallafall testa.
TACK återigen för alla svar och för intresset av ämnet!
Fråga dem du beställde av, det kan säkert variera om du köpt flytande hur pass koncentrerat det är etc.
Du kanske ska stoppa i dom framfusiga stona istället
Min lilla fia håller t o m hingstarna kort (självklart går DOM inte i samma hage, dock) men hennes yngre halvsyster är en riktig pissmärr som lyckades få igång t o m en gammal 18-årig valack att tro han var hingst plötsligt. Storasyster tog dock ur honom dom idéerna snabbt. Hon håller ordning på killarna och även tjejerna.
Jag har ett sto som brunstar tok mycket o ofta, har kollat upp genitalierna på henne o det är inget fel där.jag har oxå hört talas om munkpeppar men kan man andvända det för att få dom att brunsta mindre, hon är inte aggresiv o sparkas men hon "fjölar" massor...... o kan brunsta upp till en gång i månaden ibland Börjar bli lite drygt nu
Tacksam för om någon kunde svara på min "lilla" fråga.
Fråga dem du beställde av, det kan säkert variera om du köpt flytande hur pass koncentrerat det är etc.
Ska man skicka mejl till dom och fråga?