Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad gäller GG:t så kanske man kunde försöka att sätta fast den bättre på sidorna med t ex balsnöre? För hon får tydligen ut mulen genom att vicka den åt sidan (med våld! förmodligen ) eller så.
Jag har en från Globus i nylon som inte alls funkade! Min häst var otroligt fet förra sommaren, vet. sa att hon skulle dö om hon åt gräs!
MEN sen hittade jag har på Buke en betesbegränsare som man kan göra själv för en liten peng, det var en som hette Moniq som hade en sån på sin hemsida http://medlem.spray.se/hasthagens_gard/betbegr.htm
OCH DEN RÄDDADE MIN SOMMAR!!! Rekommenderar den otroligt mycket!!! Den är gjord i mjukplast och den håller kanske inte hela sommaren, men den är lätt att göra och billig.
Nu har vi lyckats banta ner hästen lite, men snart åker den på igen, när gräset tagit sej. Vill inte stå där med en ensam ledsen häst i en liten tråkig sandhagen igen!
Så TACK Moniq för uppfinningen!
Okej nu vill jag veta varför inte den där från Globus fungerade och varför denna egengjorda fungerar så mycket bättre. ??
Jag är lite lat och prövar hellre de köpbara varianterna FÖRST men om det är så att DE inte fungerar så prövar jag gärna nästa alternativ... att göra den där egengjorda.
Den ser inte ut att sitta bättre än en GG men gör den det??
Greengard har jag ingen erfarenhet av, bara en nylonvariant med nylonremmar som satt som nåt slags nät runt mulen...
Den variant som du har provat är ett plagiat av GG, fast i sk budgetmodell så användningsmässigt skiljer de sig ej.
Greengard har jag ingen erfarenhet av, bara en nylonvariant med nylonremmar som satt som nåt slags nät runt mulen...