Sv: Mugg

"KL"

Ja äppelcidervinäger är bra. Men det fungerar inte alltid. Under de sex år jag haft hästen har hon haft mugg/rasp åtminstone under fyra vårvintrar. Jag har prövat det mesta, ett år var det äppelcidervinägern som fick bort raspen till slut, efter att jag innan använt massor av olika huskurer. Förra året hade hon återigen fullt med mugg/rasp. Jag prövade det mesta i några månader utan att få bort det, även äppelcidervinäger. Till slut sprayade jag med Virkon S och då försvann det.
Så ni som skriver att mugg går bort på några dagar med den eller den kuren, ni har tur.

Liknande trådar

Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna...
2
Svar
23
· Visningar
2 374
Senast: Stergo
·
Kropp & Själ Jag behöver få läsa om hur andra haft det när de diagnostiserats med förtjockad slemhinna. Så hjälp mig, snälla. Jag var på gyn (fr o m...
Svar
2
· Visningar
821
Senast: malumbub
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Okej, på senaste har jag och mina kompisar börjat släppa att gå på ”random” fester asså hemmafester hos folk man känner till runt om i...
Svar
3
· Visningar
959
Senast: Otherside
·
L
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Dethär är mitt sista inlägg här nånsin. Jag har bett gunnar att ta bort mitt andvändar konto efter som att jag inte vill vara en del i...
Svar
0
· Visningar
2 270
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Annonsera mera VII