Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har storlek 39 i vanliga fall på andra skor men har faktiskt storlek 40 i mina muckboots skulle inte kunna ha mindre.Jag funderar åxå på muckboots men vet inte vilken storlek jag ska ta. Jag har normalt sett stl 40. Det stod att dom är små i storlek och man skulle ta en storlek större. Jag vill ha plats med tjocka sockar och en sula. Är dom små? Har sett på recensioner att det verkar vara normal storlek. Funderar på artic weekend.
Mina Muckboots har 39/40 som kombistorlek. Tycker de passar mig jättebra. Jag har normalt 39 men i 39/40 varianten så får jag plats med en lite tjockare strumpa.Har storlek 39 i vanliga fall på andra skor men har faktiskt storlek 40 i mina muckboots skulle inte kunna ha mindre.
Mina är små i storleken. Har en storlek större än vanligt men hade velat ha en storlek större till.Jag funderar åxå på muckboots men vet inte vilken storlek jag ska ta. Jag har normalt sett stl 40. Det stod att dom är små i storlek och man skulle ta en storlek större. Jag vill ha plats med tjocka sockar och en sula. Är dom små? Har sett på recensioner att det verkar vara normal storlek. Funderar på artic weekend.
Jag har 39 i skor, men 39/40 i arctic weekend. Kan för övrigt verkligen rekommendera dem, har använt dem varje dag i ett år och de är fortfarande jättesköna. Okej, jag hade dem inte när det var över 25 grader varmt, men annars!Jag funderar åxå på muckboots men vet inte vilken storlek jag ska ta. Jag har normalt sett stl 40. Det stod att dom är små i storlek och man skulle ta en storlek större. Jag vill ha plats med tjocka sockar och en sula. Är dom små? Har sett på recensioner att det verkar vara normal storlek. Funderar på artic weekend.
Beror nog på vilken modell det är. Jag har haft flera par av den modellen som är lång och går att rida i och dom är normala i strl tycker jag. Har samma strl som i andra skor och får ändå plats med tex dubbla strumpor.Jag funderar åxå på muckboots men vet inte vilken storlek jag ska ta. Jag har normalt sett stl 40. Det stod att dom är små i storlek och man skulle ta en storlek större. Jag vill ha plats med tjocka sockar och en sula. Är dom små? Har sett på recensioner att det verkar vara normal storlek. Funderar på artic weekend.
Jag tänkte mej den korta modellen till stallarbete. Är väldigt frusen så det är jätteviktigt att jag får plats med tjocka sockar utan att det blir för tightBeror nog på vilken modell det är. Jag har haft flera par av den modellen som är lång och går att rida i och dom är normala i strl tycker jag. Har samma strl som i andra skor och får ändå plats med tex dubbla strumpor.