Elina8

Trådstartare
Hej, jag är noll insatt i dressyr och allt vad tävling heter. Så denna frågan kanske är lite pinsam, men jag tycker det är bättre att fråga än att gå runt och inte veta.

Har på senare tid sett forkortningen (eller vad det nu är?) MSV lite varstans.
Jag förstår att det är någon slags nivå eller liknande. För det står ofta tävlat upp till MSV eller liknande.

Men vad betyder MSV och vad innebär det?

Tacksam för förstående och överseende svar.:bow:

Sv: Msv?

Aha, när jag satt och lura på det så fick jag bara ordet motsvarande i skallen, tror jag har sett den förkortningen i något annat sammanhang. Men jag kunde inte komma på vad motsvarande dressyr kunde vara.:angel:

Medelsvår dressyr låter mycket bättre, tack för hjälpen!:bow::bow:

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 520
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 661
Senast: Mabuse
·
Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 141
Ridning Det diskuterades lite i en tråd för inte så länge sedan angående paus för att hästen bajsar i dressyrprogram, vilket gjorde att jag...
2
Svar
23
· Visningar
3 585

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka