Msv. a vad behöver man ha gjort????

F

flikkan

Vad behöver man ha gjort för att få tävla msv. a (medelsvår a)??
jag har tappat bort mitt kära lilla tr.... :confused:

Sv: Msv. a vad behöver man ha gjort????

Häst:
för att få starta S:t George / Msv A:
På regionaltävling - ingenting (fast det är ju rätt bra om man kan utföra alla rörelser)
På nationell tävling- ha ridit S:t George / Msv A med mibnst 62.00% på regionaltävling
På elittävling - ha ridit S:t Georges / Msv A (eller ännu högre klass) med minst 62.00% på nationell tävling

Ponny - finns det ponnytävling med S:t George/Msv A? I alla fall:
för att få starta regional tävling - ingen kvalifikation
för att få starta på nationell- och elittävling i program som innehåller öppna, sluta och enkla byten måste ekipaget ha uppnått minst 62,00% på regional tävling i klass där de rörelserna ingår.

tack för svarn men jag menade hoppning ponny.....

Du behöver ta 20 poäng i MSVB hoppning (och till MSVB behöver du 10 poäng i LA eller 5 felfria rundor i LA)

Liknande trådar

Dressyr Jag må vara trög men jag fattar inte kvalreglerna, finns det någon klok människa som kan hjälpa mig? 🙈 I Msv B behöver jag kvala från...
Svar
5
· Visningar
660
Senast: Snurrfia
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 080
Senast: zarmino
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 328
Senast: Thaliaste
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 604
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar