Mr Carrera xx

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare ishbel
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 507
Status
Stängd för vidare inlägg.
I

ishbel

Jag är lite intresserad av att använda Mr Carrera xx till mitt halvblodssto. Jag tycker han ser trevlig ut på bilderna jag sett och han verkar ha fått fina omdömen som dressyrhäst. Vad vet ni om honom? Hur gamla är hans äldsta avkommor? Jag vill vet allt.

mr_carrera3_xx_1123.jpg

Sv: Mr Carrera xx

Den hade jag helt glömt bort. Inte så konstigt kanske med tanke på att den är över ett år gammal.

Sv: Mr Carrera xx

Jag gjorde det men jag hittade tyvärr ingen direkt bra tråd om honom, kanske söker jag fel, vem vet.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 155
Senast: Piaff
·
R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 664
Senast: Raderad medlem 149524
·
Tjatter Jag ska göra en liten ihopsättning av bilder/filmer som minne av gammelhunden som snart ska somna in. Det finns några sånger som jag... 2
Svar
24
· Visningar
652
Senast: KesoNeso
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 880
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka