R8n

Trådstartare
Var och köpte min första MP3-spelare idag :bump:

Men jag undrar hur man kan "omvandla" vanlig musik till MP3?

Sv: Mp3

I windows media player kan du välja "kopiera musik".
Bland "verktyg" kan du välja "alternativ" och välja vilket format och storlek musiken ska bli i. sen är det bara stoppa i skivan i datorn o köra :)

det var kanske en för kortfattad förklaring, men antar att de flesta har windows mediaplayer på sin dator iaf. rippa av skivpr går ju göra i flera program.

fråga gärna om det var nåt som var oklart :)

sj har jag Cdex å d blir oftast bra! sen finns det ju skivor som inte funkar på PC och Mac å dom vet jag inte vad jag ska göra för å få in i spelaren.... nån som vet??

*putt*

jag vill ha svar på min fråga.... hur gör man om man vill ha t e x shakiras låtar i MP3:n när den inte kan spelas i datorn?? Laundry services heter skivan

Det var inget som var oklart:)

Men däremot så fungerar inte låtarna i MP3:n när jag ska lyssna:(

medisa playser fick jag föklarat för mig att det är inte så bra... då fick ag ngra program uppräknade bla cdex... funkar bra tycker jag... fattar inte allt men d går å lyssna på! ibland raspar nån låt men d kan jag leva med :D

t o m rippat talböcker å haft i MP:3an å d har funkat superbt!

Ja, talböcker är underskattat :)

Men då föredrar jag att låna i Daisy-format så har man allt i mp3 redan. Var lite jobbigt att rippa av en bok på 19 skivor... :smirk:

på intenet :p

nja innan hade jag ingen spelare som kunde med dasiy. nu har jag den, fick det när jag fyllde år den 14:e april

Jag har I-tunes i datorn men hur får jag den att omvandla "vanlig" musik till MP3?

Högerklicka bara på en låt och välj "konvertera markeringen till mp3". Och om du har musiken på cd så drar du bara över låtarna till biblioteket och vips så är den färdig att använda.

Tusen tack:bow:

Nu kan jag omvandla min musik till mp3.

Men nu till nästa proble. Jag har "vanlig" mucik inlagd på min mp3 nu, och nu när jag ska ta bort dem står det att det inte går för att de är skrivskyddade. Hur tar jag bort skrivskyddet?

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är ingen stor poddlyssnare, men skulle ändå vilja ha en specifik app för det. Har haft Googles, vad den nu hette, men den har de...
Svar
12
· Visningar
381
Senast: Lavine
·
IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
343
Senast: sweep
·
IT & mobiler Kanske finns det någon mer teknisk än mig. Kalasdags och kompisarna önskar sig vbucks, alltså valutan i Fortnite. Det är oklart vilka...
Svar
6
· Visningar
539
Senast: AlinaT
·
Tjatter Jag har köpt en ny mobil, och har inget bank id på den. Inte heller swish. Och för att kunna fixa det måste jag ju kunna komma in på min...
Svar
16
· Visningar
997
Senast: Karfitsa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix