Mozilla Thunderbird?

J

Jezz

Ngn som kan hjälpa mej?
Har börjat använda mailprogrammet Mozilla Thunderbird istället för Outlooken...
Tycker det verkar kanon... men....
Där finns ju förprogrammerade smilisar när man skall skriva... men jag får dom inte att funka?? :confused:
Alltså, dom funkar när jag skriver, men provar jag sen att skicka till mej själv (en annan mailadress) så syns dom inte.
Jag har klickat för HTML på alla mina kontakter......

Hjälp!
 
Sv: Mozilla Thunderbird?

Aldrig använt smilisarna. Men är det inte så att mottagarn måste ha stöd för det också, vilket många mail-konton inte har? Fast nu är jag kanske helt ute på vilospår.
 
Sv: Mozilla Thunderbird?

Renkött skrev:
Aldrig använt smilisarna. Men är det inte så att mottagarn måste ha stöd för det också, vilket många mail-konton inte har? Fast nu är jag kanske helt ute på vilospår.


Jo, mottagaren måste ha stöd för det... men det har ju jag (till den adressen jag skickar till mej själv)..... :confused:
 
Sv: Mozilla Thunderbird?

Jaru... Bra fråga då faktiskt.. Ska fråga en kompis som tjatar så förbannat om thunderbird senare idag åt dig ;). Gillar själv thunderbird men har övergått till Microsoft Outlook (INTE outlook express) då de flesta företag brukar vilja ha det.
 
Sv: Mozilla Thunderbird?

Renkött skrev:
Jaru... Bra fråga då faktiskt.. Ska fråga en kompis som tjatar så förbannat om thunderbird senare idag åt dig ;). Gillar själv thunderbird men har övergått till Microsoft Outlook (INTE outlook express) då de flesta företag brukar vilja ha det.


Ok, tack!! :bow: :) :bow:
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
626
Kropp & Själ Såg en annons här på buke från något som hett urinkollen(punkt)se, och eftersom det låg i annonser hoppas jag det är okej med den här...
2 3
Svar
59
· Visningar
7 024
Senast: Amha
·
Relationer Rubriken känns så fel, men samtidigt oerhört rätt.. Det här är ingen "buhu det är så synd om mig"-tråd, utan mer en chans för mig att få...
Svar
9
· Visningar
3 657
Senast: Red_Chili
·
P
Ekonomi & Juridik Hej, Jag har en del saker som jag skulle vilja få lite synpunkter och kanske till och med svar på. Det rör en vän som haft häst i...
2 3
Svar
45
· Visningar
8 765

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp