Sv: *.mov

Windows Media Player eller Quick Time Player (kan spelas på många andra spelare också, men är dem vanligaste), bara att välja vilken du föredrar.
 
Sv: *.mov

Nja vad jag vet så är det nästan enbart QuickTime Player som klarar det inte Windows Movie Maker.
 
Sv: *.mov

Jasså?? Säg det till min Media Player då, kollar i stort sett varje dag med den på .mov-filmer!
Vem har snackat om Movie Maker? ;)
 
Sv: *.mov

Då får jag säga till den att tipsa min åxå ;)
Sorry skrev lite för fort där.

Fast då är det nog troligt att du har fått någon codec som går att du kan köra MOV filer på WMP för standard tror jag inte att det går fast jag har inte testat ska erkänna för jag kör ju in QuickTime för att få plugin så man ser lite film trailer direkt på webbläsaren.
 
Sv: *.mov

Nåt codec är mycket möjligt att det har slinkit in. Man fipplar så mycket med datorn att man inte vet vad man stoppat i längre! :D
Kan ju vara lättare att använda QuickTime för .mov (om man inte är som jag, testar allt!) :smirk:
 
Sv: *.mov

meodeo skrev:
Nåt codec är mycket möjligt att det har slinkit in. Man fipplar så mycket med datorn att man inte vet vad man stoppat i längre! :D
Kan ju vara lättare att använda QuickTime för .mov (om man inte är som jag, testar allt!) :smirk:

Jag testar inte allt. Så quicktime får det bli.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
211
Senast: sweep
·
IT & mobiler Kanske finns det någon mer teknisk än mig. Kalasdags och kompisarna önskar sig vbucks, alltså valutan i Fortnite. Det är oklart vilka...
Svar
6
· Visningar
439
Senast: AlinaT
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
629
Samhälle För att länka till den andra tråden om att begränsa paddor. Flera skolor i Europa har börjat förbjuda mobiler under skoltid. Är det...
13 14 15
Svar
292
· Visningar
7 869
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Artros hos ung hund
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp