Mountain horse, easy rider..

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Eigentlich
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 11
  • Visningar Visningar 1 278
E

Eigentlich

Måste ha nya "sommarridskor" funderar på ett par sånna :D

..Är dom sköna? "Lätta/luftiga" att rida i? prisvärda?

Finns de nån hemsida man kan köpa dem på? :)

Sv: Mountain horse, easy rider..

Jag tycker att MH Easy Rider är jättebekväma (jag har de med stålskena). Har haft skor av de märket så länge jag kan minnas, så jag har inte så mycket att jämföra med tyvärr. :angel:

Älskar mina skor !
Har dom året runt :angel:
Att dom nu varit i bruk i 3 år, och börjar släppa och gå sönder, så vägrar jag slänga dom, dom är underbara:love:

Ska efinitivt köpa mig ett par till ! :)

Okej, de låter ju bra :)

Vilka är bäst, "Easy rider steel" el dom "klassiska" ?

Köp såna!!!
Dom är jättebra, (kostar 595:-)

Jag har haft 2 eller 3 par. dom håller 2-4 år om man använder dom varje dag :p

Jag älskar oxå min! :love: har steel!! super sköna och håller länge. tycker verkligen de e prisvärda!!:banana:

Okej, de låter ju bra :)

Vilka är bäst, "Easy rider steel" el dom "klassiska" ?

Steel är stabilare tycker jag efter att ha haft bägge sorter. De är sköna att gå i och jag trivs att rida med dem. De är ungefär lika varma som jympadojor så svala är de inte på sommaren. Då är nog t ex vanliga jodhpursskor i läder svalare.

Jo iofs, Men jag hade tänkt ha dom inpå hösten också.

Tror jag ska köpa mej ett par. :bump:

Jag har mina året runt utom när det är minusgrader eller regn. Hoppas att du blir nöjd.:)

Välj easy rider steel... Hjälper till att avlasta foten när du står i stigbyglarna mha stålskenan! :idea:
Jag har själv dessa och det är en bra sko. Hållbar och praktisk. Har även haft klassik, men tycker att sulan blir för mjuk.

Jag har haft mina lääänge, använt dem 3-4 år, de sista 3 åren året runt i alla väder. På sommaren med tunna strumpor i och på vintern med ullsula och raggsockor. Fungerar jättebra, förutom när det är lerigt i hagen då måste jag byta till gummistövlar. Nu har det dock börjat bli hål på sidan så det här är nog sista säsongen :( .

Easy Rider Steel är hur sköna som helst! :) Tyvärr är de ganska varma så på sommaren kan det bli i lite varmaste laget om fötterna, men jag rekommenderar dig verkligen att köpa ett par! :)

Liknande trådar

Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så... 2
Svar
23
· Visningar
1 036
Senast: Ajda
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
638
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Tjo, har fått för mig att jag nog kommer va ut mer i vinter om jag inte fryser, och då jag inte hittat fodrade shortchaps i sverige...
Svar
8
· Visningar
614
Senast: Emma-pemma
·
Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag... 2 3
Svar
44
· Visningar
7 000
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka