Mötet i Falkenberg 15-16 jan

R

Rufsan.

Är det någon som skall dit ? Vi kanske kan ha en liten buketräff där :)
( fast jag har en känsla av att det finns mängder av folk här som inte vill avslöja sin verkliga Identitet) ;)

Sv: Mötet i Falkenberg 15-16 jan

Jodå, jag ska dit. Det kunde vara kul att träffas och ta en fika eller nåt. Kul ide med buketräff!

Vad är det för möte då?
Vad har jag missat?
:confused:

Ska dit. Vore lite kul att få se er "live" :)
Tror förövrigt att det kan bli en bra och inspirerande helg!

Se inbjudan på ridsportförbundets hemsida om inte detta försök till länk skulle funka...
http://www2.ridsport.se/files/{D492D008-8FB9-4A04-9428-6732DA10ADAA}.pdf
Skulle vilja föreslå att vi kanske kunde samlas i resturangen och ta en fika efter Bengans föreläsning. Låter det vettigt? Tänkte att då hinner man ändå snygga till sig lite till middagen och de som inte ska vara med på den slipper att sitta och vänta på att få åka hem.

Jag ska tyvärr inte dit... måste jobba :cry:
Men ni kanske kan referera i korthet här efteråt???

MVH Anna

Ja det låter ju bra, då kanske jag kan få stjäla mig in i någons rum innan middagen, jag åker ju hem på kvällen eftersom jag inte har så långt.

Liknande trådar

R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 455
Senast: Amha
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag gjorde recap av mitt kärleksliv här i dagboken för ett tag sen utelämnade jag såklart en massa personer som av en eller annan...
Svar
0
· Visningar
638
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
713
Senast: miumiu
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 694

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka