Motala Brukshundsklubb, nån som tränar där?

Lejonelle

Trådstartare
Jag funderar på att byta klubb. Undrar om det är någon här som tränar på Motala brukshundsklubb eller vet om det är en trevlig klubb?

Sv: Motala Brukshundsklubb, nån som tränar där?

Jag har aldrig varit där själv men min kusin har tränat där en del och säger att det är bra med mycket trevliga människor :)

Är inte du medlem i LBK nu? Trivs du inte?

Nu var jag tvungen att tänka efter men jo jag tror det är SBK Motala. Nära borensbergsvägen och kolmetorpsvägen.

Jag har inte varit där, men tränat på Dittes hundkurser inne i motala. De är riktigt duktiga.

Liknande trådar

Hundträning Hej, Jag undrar vart man ska vara för att hitta andra hundnördar som en själv. Jag har lärt känna mkt folk via hundarna, det är ju...
Svar
11
· Visningar
487
Senast: Acto
·
Hundträning Jag funderar lite på att skaffa brukshund om 2-3 år. Ligger en bit bort i tiden pga privatliv och jobb etc. Har dels lite funderingar...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 028
Senast: TantAgda
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 461
Senast: Ragdoll
·
Hundträning Hej. Jag funderar på vad ni har för passitivitetstips? Min hund går upp i varv och tar extremt lång tid på sig att varva ner på nya...
Svar
12
· Visningar
633
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka