Mot tÄvlingsdatabasen

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Mot tÄvlingsdatabasen

som vill ta ut 10:- /häst man anmäler, många bäckar små. Vad betalar man då licens för? Tycker ni det är fel? SKRIV PÅ!
http://www.namninsamling.se/index.php?nid=2407

Håller helt med dig!

Det jag också tycker är fruktansvärt surt är att pengar man satt in är "borta". Jag har pengar insatta på "mitt" konto. Jag kommer inte att tävla mer i år och kommer således inte att utnyttja dom! Dessa pengar vill jag ha tillbaka, men de är låsta! Riktigt, riktigt DÅLIGT!!!!!! :mad:

//Alice - skriver på!

som om det inte är tillräckligt dyrt att tävla. Skriver helt klart på

Har skrivit på för några veckor sen. Bra att det finns en namninsamling!

OJ! E de sant!?! visste inte att de var låsta där inne... Då e det juh ännu dåligare! :mad: Dessutom så sist pållen vann pengar betalades det in där igen... :crazy: Nu tävlar jag juh en del så pengarna kommer att utnytjas men allt kan hända, pållen kan juh skadas t.ex....

Har givetvis skrivit under på länken!

OJ! E de sant!?! visste inte att de var låsta där inne... Då e det juh ännu dåligare! :mad: Dessutom så sist pållen vann pengar betalades det in där igen... :crazy: Nu tävlar jag juh en del så pengarna kommer att utnytjas men allt kan hända, pållen kan juh skadas t.ex....

Jag hittar ingenstans att möjligheten finns för tillbaka-betalning! Har mejlat support och frågat. Total tystnad än så länge....
Har ryktesvägen hört att det ska vara jättesvårt att få tillbaka pengar man väl satt in! Men som sagt...det är ryktesvägen!

//Alice

jag känner min lite lost nu...har inte tävlat på länge då pållen är skadad men....vad går det hela ut på? Med tävlingsdatabasen alltså...?

Jag skriver under. Dock tycker jag inte att avgiften är det värsta, utan att sista anmälningsdag inte blir sista anmälningsdag (iom att pengarna måste vara på plats på ryttarkontot en viss dag), att man stryks från tävlingen direkt (utan en chans att fixa felet om det skulle vara något sådant) om pengarna inte finns på kontot, samt att det blir som att låna ut pengar till ridsportförbundet (samma som alice är inne på).

skriver också på... är dock inte ute och tävlar speciellt ofta:angel: men tycker ändå det är förjävligt!:mad:

Jag har än så länge sluppit att betala in pengar till mitt konto men systemet är verkligen inte fungerande.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundträning Hej, Som vissa kanske läst innan har jag en 10 månaders ESS Jag behöver lite tips och råd kring just nosaktivering. Jag skulle hemskt...
Svar
11
· Visningar
898
Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 547
Senast: corzette
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 506
Senast: Mia_R
·
IT & mobiler Finns det någonstans i datorn där man kan ändra så att vid radbyte de små bokstäverna fortsätter automatiskt? Inte ändrar till stor...
Svar
6
· Visningar
480
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Tittar in i ditt kök del 27
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur