MissFideli
Trådstartare
Bonnie var på utställning i går och när vi kom hem blev Malla väldigt konfys och morrade och fräste. Anföll inte, men utdelade tass-smällar om Bonnie eller hennes bror (som varit hemma under tiden) kom för nära. Jag vet att det är ett relativt normalt beteende, men blev ändå ställd över att Malla som annars är så himla snäll reagerade så. Hennes mamma är tydligen oberörd.
Kan man på något vis förhindra detta? Det var första gången nån av hennes barn var borta och kom tillbaka, Malla har varit med vid båda vaccinationerna.
Brorsan flyttar i morgon och då blir det bara Bonnie och Malla kvar.
Kommer hon vänja sig? Tanken är att Malla när hon är i hull igen, ska åka med på utställningarna, men det lär dröja några månader. Och vågar jag ha dom i samma bur då?
Kan man på något vis förhindra detta? Det var första gången nån av hennes barn var borta och kom tillbaka, Malla har varit med vid båda vaccinationerna.
Brorsan flyttar i morgon och då blir det bara Bonnie och Malla kvar.
Kommer hon vänja sig? Tanken är att Malla när hon är i hull igen, ska åka med på utställningarna, men det lär dröja några månader. Och vågar jag ha dom i samma bur då?