Mördar leksaker på rullande band

A

Axelle

Lill-tiken på 10 månader hyser, till skillnad från de andra 3 "gamlingarna", en våldsam kärlek till leksaker. Hon roar sig kungligt - och våldsamt... :smirk: På ett par dagar är den mest robusta leksak totalt förstörd. :crazy: Hon har lyckats med det mesta. Allt från bollar, amatör-dummys och pipleksaker till grova rep med gummiringar på har malts ned till småsmulor och fint pulver... Hon är helt sanslös! Och pengar kostar det... Hur ska man klara att hålla henne med nya leksaker varje vecka? :confused: Det positiva är att det är himla roande att se henne underhålla sig själv med hjälp av de mest orginella riter och procedurer! :D

Tack för tipset!
Men han är inte en "tuggare" framförallt, utan en "plockare". Han gillar alltså mjuka, gärna lurviga saker. Är det någon som har ett tips om något sådant också?
Han gillar också stora bollar (storlek fotboll). Jag har provat de flesta sorter och de går bara sönder, trots att han bara har en liten tax-mun :o
Han gillar ju att dribbla och nicka och det går ju inte med en punkterad boll :crazy:

Vad skönt att höra att det finns fler "mördarhundar" :D

Min hund har slitit sönder alla sina leksaker utom sin KONG, enl fabrikören så ska de inte heller gå att ha sönder.
Ett vanligt leksaksgosedjur ryker på minder än en minut, en kamptrasa (tvinnat med massor av trådar) kan hålla någon veck med tur, ibland bara en dag.

Det är förundrande vad effektiva små tax-munnar kan vara! Dixies måste vara ett mirakel... Hobbe roar sig också med leksakerna ibland, men han brukar gå lite snällare fram. Han använder sig inte av metoden mörda-och-stycka-på-kortaste-möjliga-tid... :crazy:

Vart hittar man en sån och vad är det för slags leksak? Låter nästan för bra för att vara sant! Kanske den kan överleva även Dixans framfart! *Hoppas* :p

Tackar så mkt för tipset! Ska testa så fort jag lyckats nosa fram ett lämpligt däck! :rofl:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka