Montélopp på valla ons/20é

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Montéryttare
  • Startdatum Startdatum
M

Montéryttare

Vad tror ni? :d
1 ZANAGA s 10 Svantesson Kristina (Sjö Ov)a
2 SCOTT BOKO v 5 Blad Malin (Nys Ch)

3 RUBIN S.R. v 8 Höijer Linda a (Vib Th)a
4 LÅNGBO AMALIA s 6 Ravelius Ingvar a
5 PRIMUS SUND v 7 Andersson Sara a (Wic Pa)
6 EUROPE LAUNCHER v 7 Regny Louise G (Hel EL)a
7 KING CHILL v 8 Karlsson Jennie V a

8 SPIRIT OF CHARITY v 9 Lindberg Åsa (Jan Ro)
9 MIGHTY ZOOT v 8 Paunonen Vilja (Nur Ti)
10 MASCOT ÅS v 10 Jansson Nina (Sme La)a
11 VÄSTERBO RALLY s 8 Johansson Malin a (Lun Jo)a
12 FOREIGN AFFAIR v 9 Oscarsson Susanne a (And Al)a
13 RED HAWK TATTOO (US) h 6 Lusensky Charlotta a (Hul An)a
14 CLASSICAL PRINCE* (US) v 8 Berg Frida (Per HK)

15 ENERGETIC h 8 Gråberg Per-Anders a (Hul St)

Jag tror inte att P-A klarar av Energetic trots att hästen är överlägsen i det här, men är inte ryttaren överlägsen så går det tyvärr inte ... så segern kommer lätt att gå till Mighty Zoot.. om nu inte P-A skulle ha ett extra kort i rock ärmem..m vem vet han kanske har smygtränat :D ;)

Sv: Montélopp på valla ons/20é

Jag tror Energetic vinner.....

Annars tror jag Europe Launcher.....

P-A är en fantastiskt duktig ryttare,och vi skall vara glada över att han visar travet sitt intresse :bow:

Jag vet,han har ridit in över 1 mille med våra gräshoppor.... :bump:

Föresten,har tänkt lite,jag förstår att det kanske är så att man inte tycker att dessa jockissar skall inkräkta på tjejernas monte,är det så?

Samtidigt tycker jag att det precis som i travet är hästarnas prestation som är avgörande........

Men jag är feminist,och hoppas att tjejer skall göra stort intrång på travovalen,stoppa gubbväldet!!! :devil:

Lines skrev:
Så dålig kan inte P-A G vara.Han vann med en nordis idag på Romme ;) .

Ja jag hörde ryktena .. det var faktiskt skojj..

Varför jag är NEGO till honom är för att vi tog licens tesammans, han blev godkänd efter 4 FYRA ggr, medans ALLA andra måste rida 10 GODKÄNDA grr.

OCH nu till det skandalösa, han red ÖVER mig alla 4 ggrna, samt stod år fel håll många gånger o hade noll koll på vart han skulle...

Det "sades" att han bara skulle få "auto-licens" men vad jag ser har den licensen utökats bara för att han är han... Lite trökigt.. Men jag hoppas han har lärt sig volta tills på onsdag bara :o :D :o :D

Liknande trådar

Kultur Jag är såååå taggad!!! :banana::banana::banana: På lördag är det äntligen dags, årets höjdpunkt då det inte är ngt fotbolls-vm på tv ;)...
28 29 30
Svar
584
· Visningar
30 051
Senast: Hedinn
·
A
  • Låst
Avel Eftersom föltiderna nu har börjat på riktigt så vore det ju trevligt om den gamla tråden får sig en nystart! Februari: 4:e Ox...
Svar
16
· Visningar
3 725
Senast: ameo
·
C
Avel Nedanstående är kopierat från www.eurodressage.commen understrukningarna är gjorda av mig... Eurodressage F.O.C.U.S Great Dressage...
Svar
12
· Visningar
2 403

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka