Montekursèn......

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare dressyrtinna
  • Startdatum Startdatum
D

dressyrtinna

Hur har det gått för er andra montè ryttare- jag blev lyrisk efter mitt första provlopp- attan va det gick :rofl:

Skriv o berätta - :D

Sv: Montekursèn......

dressyrtinna skrev:
Hur har det gått för er andra montè ryttare- jag blev lyrisk efter mitt första provlopp- attan va det gick :rofl:

Skriv o berätta - :D

Hur var det med kinderna nu då? :p

För jag tycker mig känna igen det där med lyrisk och dressyr. ;) Jag hade förmodligen spår 1 i samma "lopp" om du är den jag misstänker. :D

/// ghost

Hej hej...

Ja de me dressyren stämmer ju så jag är nog den du tror :banana:

Ser fram emot loppet i morgon... :rofl:

Undra hur många som kommer i morgon? :o
:D :D :D ................ja du kinderna dom känns som sagt :D :D :D

dressyrtinna skrev:
Hej hej...

Ja de me dressyren stämmer ju så jag är nog den du tror :banana:

Ser fram emot loppet i morgon... :rofl:

Undra hur många som kommer i morgon? :o
ja du kinderna dom känns som sagt

Jag tror vi blir rätt så många i morgon också...

Har du pluggat spår i reglementet då? ;) Jag ska presentera "ny" envis häst i morgon, men den här kan både volta och fartreglering. :D Åtminstone tror jag det. :o Det gör att jag kanske har ännu mer tid att tjata på alla runt omkring, ni har det inte lätt. :idea:

/// ghost

Va spännade med en ny stjärna :banana:

Jag har "bara" en som jag hoppas tycker detta är kul- verkar så i alla fall :bump:

Jag blir inte klok på dessa voltspår vi ska hålla ....funderar på när vi ska vända upp så att säga...... :confused:
tittar i mina böcker och blir helt :eek: :eek: :eek:

:D

Jag lovar att det blir bättre genomgång i dag. :)

Jag är helt imponerad av att det funkade sist med tanke på att kursledaren glömde det viktigaste. :eek: Men alla kan ju glömma och vi kom ju i väg. Startpersonalen hade ett digert arbete kan jag säga...

/// ghost

Nu kommer jag med HISTORIA och gamla minnen hahahahaa....

Som Solvallas första klass var det extra kul när Kacke säger att han inte kan hjälpa oss eftersom han aldrig har ridit eller vet hur hästarna reagerar.. Så det var vi som fick lära honom och han lärde oss volting.. Men det var bland det roligaste jag vart med om :bump: .. Vi tjejjer i gruppen håller oxå kontakten nu i efterhand vilket är extra skojj :banana: :D ;)

Liknande trådar

Träning Jag letade efter en sån här tråd men hitta ingen. En tråd där man kan skriva om sina framgångar i smått och stort med sin häst. Jag...
Svar
2
· Visningar
643
Senast: Emiro
·
Hästmänniskan Jag har inte ridit på 25 år men min barndom och ungdomstid präglades av hästar. Jag fick min första ponny som femåring, tävlade FEI...
Svar
9
· Visningar
1 202
Senast: Emro
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 637
Senast: Rugge
·
Hästvård Hej! Va ute och red gör 1,5 månad sen och hästen tappade en sko i galopp och började halta. Vi gick hem och hovslagaren kom dagen efter...
2
Svar
23
· Visningar
2 109
Senast: animalasia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka