Montébilder

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare brandbollen
  • Startdatum Startdatum
B

brandbollen

Det skulle vara jätteroligt att se era, eller andra montéhästar "in action". Alltid kul att se montébilder:love: ..ponny eller varmblod spelar ingen roll ;)

Sv: Montébilder

Ingen montéhäst eller starthäst iöht utan det här gör vi bara för skojs skull ibland, han är 15 år

på bilden accar vi på Danneros rakbana varav min otroligt vackra min :rofl:

Dannero.jpg

Har ägt en travare för några år sedan, är en människa som älska nya utmaningar, skulle skola om honom till dressyrhäst, var otroligt lättlärd och blev otroligt duktig... Men jag minns de första gången jag provade honom innan jag bestämde mig för att köpa honom, jag har nog aldrig varit så rädd när han travade, det gick ju så j:devil: a fort så att jag trodde jag skulle dö:rofl: hade det sprungit ut ett rådjur eller ngt framför oss vet jag inte hur det hade gått:D Men de är helt klart helt underbara hästar, travarna....synd att så många hamna i fel händer:cry:

Ni ser jätte fina ut på kortet, är säkert jätte kul, kanske man skulle prova är ju en allätare:) ;)

Allting har en början *skäms såååå över min sits*
Queel Käll :love: - Min super räser som skenar vidare :D på dom gröna ängarna!
QuelK_ll.jpg

Här är bilder på :love: "Elefanten" som jag tyvärr bara han starta en kort tid innan hon åkte vidare till Tyskland...
Ann Arifant - Bilder från kval.
AnnArifantheatmont_.jpg

AnnArifantheat2mont_.jpg

Sen en uppsittning, Frendi Bay(FI). Var tippad sist, men blev trea... Stor som ett hus var han och undan gick det :D
Målfoto
051017-09.jpg

Va fint det ser ut! Hoppas också på att jag någon gång får sånna fina bilder:angel:

Va fint det ser ut! Hoppas också på att jag någon gång får sånna fina bilder på mig och nån häst:angel:

Jag var med i samma lopp! Fast jag tror du var före mig imål...:angel:

haha. i romme menar du?
då var det inte jag som red men - min häst iaf! :rofl:
vilken häst red du?

Senast ändrad:

Var det inte? Men jag trodde jag pratade med dig? Ja ja..
Jag stog iaf en meter bakom dig när din häst startade i måndags på Romme, tror jag.. (men jag kan ju inte säga vem jag är för jag är så väldigt hemlig här på buke och ingen vet vem jag är på riktigt)

Jag red ettan (i programmet, inte i mål...) fast det var ryttarändring på den så det är ingen idé att kolla programmet;)

Äh, du räknas inte!!!:p

Hur har du kunnat lista ut det egentligen?

Och du läser då alla trådar också!

Var det inte? Men jag trodde jag pratade med dig? Ja ja..
Jag stog iaf en meter bakom dig när din häst startade i måndags på Romme, tror jag.. (men jag kan ju inte säga vem jag är för jag är så väldigt hemlig här på buke och ingen vet vem jag är på riktigt)

Jag red ettan (i programmet, inte i mål...) fast det var ryttarändring på den så det är ingen idé att kolla programmet;)

menar du romme den 3 september? var de då du red i samma lopp som mig? isf var det ju jag som red, fast inte min häst. (trodde du mena den gången min häst vann - se bilden där uppe)
Och ja, jag var före dig i mål om du red nr 1.. :p isf vet jag vet du är! :D

Äh, du räknas inte!!!:p

Hur har du kunnat lista ut det egentligen?

Och du läser då alla trådar också!

Minns inte faktiskt..:crazy: Men det var ngt du skrev för länge sedan...
Det måste juh vara ***** tänkte jag! Och så var det!

Jo det var om hästskötare löner tror jag.

njaä nästan alla iaf!

Ja så var det... Ja det var som dom sa om hästen...snabb ut men inte fullt så snabb till slut...:D

Nej huh, nu vet ju alla vem jag är...:p Nu blir det väl till att skaffa ett superanonymt nick, ett nytt:angel:

Ja så var det... Ja det var som dom sa om hästen...snabb ut men inte fullt så snabb till slut...:D

Nej huh, nu vet ju alla vem jag är...:p Nu blir det väl till att skaffa ett superanonymt nick, ett nytt:angel:

Jag vet då inte vem du är :)

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
987
Senast: Cattis_E
·
Hästhantering Jag har en häst som blir väldigt stressad när hon står inne i lastbilen. Hon är klaustrofobisk och har trauma från transport i släp hos...
Svar
18
· Visningar
733
Senast: Amha
·
Skola & Jobb Vad använder ni för digital Att göra-lista? Jag gick motvilligt ifrån min analoga lista (älskar att stryka!) för en tid sen eftersom jag...
Svar
12
· Visningar
1 098
Senast: elendril
·
Hästmänniskan Det börjar bli dags för mig att leta efter en ny häst och jag undrar om ni har något tips på en ny ras som skulle passa mig. Jag är...
Svar
19
· Visningar
968
Senast: ufot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Annonsera mera VII