Mönsterhjälp

Aliil

Trådstartare
Någon som hjälpa mig? Följe ett mönster där det bara står varv 1, 3, 5, osv. Men hur är det med varv 2, 4, 6, osv? Är det am som gäller då?
 
Någon som hjälpa mig? Följe ett mönster där det bara står varv 1, 3, 5, osv. Men hur är det med varv 2, 4, 6, osv? Är det am som gäller då?
Du stickar antar jag? :D Det är de aviga varven och det brukar stå i starten av beskrivningen hur de ska stickas, det vanligaste är att de ska stickas aviga maskor, eventuellt ska kantmaskorna stickas i rätstickning.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
5 884
Senast: Gunnar
·
Juridik & Ekonomi SBAB tycker i alla fall det. https://www.sbab.se/1/privat/boendeekonomi_ar_jattekul.html Jag tycker att det är både viktigt och...
21 22 23
Svar
458
· Visningar
11 862
Senast: Mia_R
·
Mat Jag har massor med zucchini i trädgården och för 1-2 veckor sen la jag in några i en klassisk 1-2-3 lag. Kan jag använda den lagen en...
Svar
2
· Visningar
391
Senast: Lingon
·
Kropp & Själ När jag sover hemma har jag, i alla fall senaste halvåret, vaknat med täppt näsa och ofta grusiga ögon också. Jag har funderat på om det...
Svar
13
· Visningar
658

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp