sommarminne

Trådstartare
jag letar efter nya stövlar men har verkligen ingentligen inte pengar till de men när jag spanade på nätet hittade jag ett par stövlar från mandoni som ser väldigt fina ut till ett lågt pris. någon som har sådanna?

Sv: mondoni

jag har kommit på andra tankar och sparar nog ihop till ett par cavallo talent istället. annars blir de bara att jag kommer vilja byta igen;)

låter väl vettigt. :p
petrie perfect kan du få från tyskland för under 2000 kr, om du passar i standardmått.

jag vet inte riktigt om jag passar i standardmått. mätte vaden innan och den är 39-40 cm ungefär. 39 i foten och höjden vet jag inte riktigt. har ett par pioner nu och dom är långa i skften men är ändå på gränsen till för låga. jag har funderat på att beställa men jag tycker de e så svårt med måtten och är orolig för att de blir fel men de e ju en himla skillnad på att beställa utomlands prismässigt. vad hittar man storlekstabeller?

Liknande trådar

Utrustning Tjo, har fått för mig att jag nog kommer va ut mer i vinter om jag inte fryser, och då jag inte hittat fodrade shortchaps i sverige...
Svar
8
· Visningar
553
Senast: Emma-pemma
·
Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så...
2
Svar
23
· Visningar
935
Senast: Ajda
·
Utrustning Hej! Jag har ett par läder ridstövlar, dom är ca 7-8 år gamla och blivit flitigt använda tidigare så dom är väl "ingådda" men jag har...
Svar
8
· Visningar
634
Senast: Badger
·
Kläder & Bli fin Jag letar efter nya glasögon och jag hittar i princip inga jag gillar så nu funderar jag på antingen sådana som bara har glas och...
2
Svar
22
· Visningar
1 275
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar