Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Fång kan ju vissa hästar få beroende på om höet/hösilage/ensilaget är väldigt kraftigt. var med om det en gång, när en kompis shettis fick fång av hö Men du ger väl inte hästen/hästarna mögligt ensilage?? då kan de ju bli väldigt sjuka!
Nej, jag menade inte att min älskling ska äta mögligt ensilage.
En som jag känner har en häst som råkade få mögligt ensilige och hon hävdar bestämt att hästen fick fång av det,
jag bara undrar om man kan få det av enbart mögligt ensilage.
Skola & Jobb
Jag har varit så galet trött på min nuvarande bransch att det på riktigt känns som någon form av övergrepp att åka till jobbet. I flera...
Foder & Strö
Hej!
Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅
Jag vill vara tydlig från början med...
Hundavel & Ras Håller med om detta. Mitt ex hade en borzoi som jag tränade apportering och viltspår med. Vi tränade också lure coursing, vilket är en...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.