Möte med hund

Sv: Möte med hund

Var skulle hon ridit då menar du?? Det var ju en smal stig... Om du inte kunde gå av stigen så kan en häst omöjligt göra det.
 
Sv: Möte med hund

Var skulle hon ridit då menar du?? Det var ju en smal stig... Om du inte kunde gå av stigen så kan en häst omöjligt göra det.

Du läser slarvigt. Jag gick av stigen, men inte så långt ut. Det var alltså inte så pass tät terräng att man inte kunde gå där. Jag menar att hon kunde ha gått av stigen hon också istället för att ha ridit så nära när hon visste att hästen kunde sparkas. Eller varför inte varna innan man rider förbi, då hade jag garanterat flyttat mig längre bort.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag har sedan 2 år tillbaka min första hund. Hon är det finaste jag har, och att se henne lycklig är det bästa jag vet. Jag gör...
Svar
19
· Visningar
2 297
Senast: Hellhound
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
33 770
Senast: Snurrfian
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
12 121
Senast: Enya
·
Hästmänniskan Kan börja med att säga att jag är ingen hundmänniska. Hälsar dock gärna på väluppfostrade hundar på mina villkor dvs jag själv vill och...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
11 555
Senast: cello
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp